Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کادرفنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان برنامه‌ای کاملا تهاجمی در دستورکار تاکتیکی خود دارد. تاریخ انتشار: 12:07 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۴۳۰

خبرگزاری میزان - با رسیدن ارسلان مطهری به شرایط بازی، ترافیک در خط حمله استقلال بیشتر می‌شود، ولی نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی قصد دارد در آبادان تیمش را با سه مهاجم راهی میدان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری با ذخیره‌های استقلال تمرین کرد و تا حدی آماده نشان داد. در همین رابطه شنیده می‌شود مجیدی در آبادان و بازی با صنعت نفت از سه مهاجم استفاده می‌کند و دیاباته و قایدی و ارسلان مطهری را در خط حمله بازی می‌دهد. البته در این صورت قایدی کمی عقب‌تر از دیاباته و ارسلان بازی خواهد کرد، اما این موضوع به تهاجمی شدن آبی‌ها کمک شانی می‌کند.

استقلال در آبادان نیاز مبرم به پیروزی دارد و به هر شکل ممکن باید از سد صنعت‌نفت بگذرد تا به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان بدهد؛ به همین دلیل هیچ بعید نیست که مجیدی هر سه مهاجم اصلی و گلزن خود را همزمان راهی میدان کند چراکه بعد از رقم خوردن چند نتیجه ضعیف، چیزی برای از دست دادن ندارد.

بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی: اعتراضی از سوی باشگاه پارس جنوبی به دست ما نرسیده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال ارسلان مطهری استقلال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)