Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:50:58 GMT

یک مسجد در گامبیا ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۴۳۶

یک مسجد در گامبیا ساخته شد

موسسه «پیام رشد» برای ساکنان مسلمان روستایی در گامبیا یک مسجد ساخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الالوکه»، موسسه «پیام رشد» در راستای اقدامات خود برای معرفی دین اسلام با همکاری یکی از مراکز تحقیقاتی گامبیا یک مسجد در روستایی واقع در این کشور بنا کرد.

 

این موسسه اعلام کرد: این مسجد با کمک افراد نیکوکار و نظارت شیخ «عادل الشعراوی»، رئیس شورای اداری موسسه پیام رشد بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، کار ساخت این مسجد رو به اتمام است و تنها نیاز به برخی لوازم برای تجهیز این مکان دارد.

 

موسسه پیام رشد سعی دارد تا در این روستا، چاهی نیز حفر کند، زیرا تنها چاه این روستا  خشک شده است و مردم روستا نمی توانند از آن آب به بیرون بکشند.

 

این موسسه چندی پیش نیز با همکاری مرکز تحقیقات گامبیا سنگ بنای ساخت یک مسجد و مدرسه قرآنی را گذاشتند.

 

موسسه پیام رشد با هدف تبلیغ اسلام برای ساکنان کشورهای آفریقایی مساجد می سازد و چاه حفاری می کند و به این ترتیب به مسلمانان در این کشورها کمک می کند.

 

گفتنی است، گامبیا با نام رسمی جمهوری گامبیا کشوری در غرب آفریقا و یکی از کوچک ترین کشورهای این قاره به شمار می آید، پایتخت این کشور «بانجول» است. جمعیت این کشور یک میلیون و ۷۷۶ هزار نفر و زبان رسمی این کشور انگلیسی است. واحد پول آن دالاسی گامبیا و رئیس‌جمهور آن «آداما بارو» است.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: گامبیا مساجد جهان ساخت مسجد پیام رشد یک مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟