Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@05:55:42 GMT

نمي دانم فردا زنده هستم يا نه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۶۶۲

نمي دانم فردا زنده هستم يا نه

خبرگزاری آریا- پدر کودک قربانی تیراندازی در نیویورک گفت جامعه آمریکا هر روز بدتر می‌شود و نمی‌دانیم تا روز بعد زنده هستیم یا خیر.
به گزارش خبرگزاری آریا، پدر کودک یک ساله‌ای که در تیراندازی یکشنبه در نیویورک کشته شد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: جامعه آمریکا هر روز بدتر می‌شود و هیچ کس کاری انجام نمی‌دهد و هر روز شما نمی‌دانید که آیا روز بعد زنده هستید یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجری فاکس نیوز گفت: خشونت در شهر‌های بزرگ آمریکا، بویژه شهر نیویورک، رو به افزایش است. شب یکشنبه در شهر نیویورک، یک کودک یک ساله که در نزدیکی یک پارک بازی در کالسکه بود، به ضرب گلوله کشته شد.
دَول گاردنر، پدر این کودک یک ساله به خبرنگار فاکس گفت: دوستم در حال صحبت کردن با مادرم بود. او گفت باید به مادرت زنگ بزنی و به بیمارستان بروی. من با او تماس گرفتم و به محض اینکه تلفن را برداشت شروع کرد به گریه کردن. او گفت باید به اینجا بیایی! زود باش! او گفت پسرم از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. من داغون شدم، زیرا نمی‌دانستم آیا پسرم دوام می‌آورد یا نه. من به همه زنگ زدم، ولی هیچ کس بهم نگفت چه اتفاقی می‌افتد. پزشک‌ها هم چیزی نمی‌گفتند. وقتی که پزشک‌ها بیرون آمدند و گفتند چه شده، من خودم را باختم.
سامانتا گاردنر، مادربزرگ کودک یک ساله گفت: به بزدلی که این کار را کرد می‌گویم باید از خودش خجالت بکشد، زیرا همه در مورد این صحبت می‌کنند که جان سیاهپوستان ارزش دارد. اما جان نوزادان چه؟ جان نوجوانان چه؟ تو یک نوزاد بیگناه را از پدر و مادرش و پدربزرگ و مادربزرگش گرفتی! من فکر نمی‌کنم این عادلانه باشد.
دَول گاردنر افزود: جامعه هر روز بدتر می‌شود و هیچ کس کاری انجام نمی‌دهد. هیچ کسی نمی‌خواهد تغییری ایجاد کند. متأسفم که این را می‌گویم، ولی هر روز شما نمی‌دانید که آیا روز بعد زنده هستید یا نه.
سامانتا گاردنر، مادربزرگ کودک یک ساله گفت: (من به کسانی که این کار را انجام دادند می‌گویم) فرزند من را از من گرفتید، بروید به جهنم! شما چیزی را از من گرفتید که برای من و پسرم و مادرش ارزشمند بود. او دیگر بر نمی‌گردد، بیدار نمی‌شود. او یک نوزاد بیگناه بود. او برای همیشه از دست رفت.
دَول گاردنر افزود: آن‌ها پسر من را گرفتند. بدتر از این نمی‌شود. این آدم‌ها زندگی پسر من را گرفتند. برای چه؟ او هیچ بدی در حق هیچ کس نکرده بود. من دیگر نمی‌توانم او را بغل کنم، من دیگر نمی‌توانم صدای او را که گفت «بابا» بشنوم. من دیگر نمی‌توانم او را ببوسم. من دیگر نمی‌توانم با او بازی کنم. من نمی‌توانیم هیچ کاری دیگری با او انجام دهم. الان باید پسرم را به خاک بسپارم و او یکی یکدانه من بود. او تنها یک سال داشت. دو ماه دیگه جشن تولدش بود. او زنده نماند که این را ببیند. من می‌خواستم او را قبل از اینکه این اتفاق بیفتد از این خشونت‌ها خارج کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فردا زنده من دیگر نمی توانم کودک یک ساله هیچ کس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند