Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبیان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب ۲۰ بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده به همت مسول کانون و کمک یکی از خیران توزیع شد.

 «شیرین حبیبیان» در گفت وگو باخبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود: در هفته عفاف و حجاب 20 بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده به همت مسول کانون و  کمک یکی از خیران توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی مبلغ این بسته های حمایتی را 3 میلیون تومان دانست و گفت: همچنین همزمان با هفته عفاف و حجاب یک بسته حمایتی  و همچنین تعدادی پوشاک مورد نیاز  اسباب بازی و مقداری میوه نیز بین یک خانواده شناسایی شده در یکی از روستاهای ملایر توسط مسوول کانون انجام شد .

 

وی ضمن تقدیر از همکاری مدیر کانون عاشقان مهدی ملایر در همکاری با کانون امامزاده عبد الله ملایر گفت: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند با معرفی و شناسایی این خانواده  شاهد همکاری و کمک مسوول کانون در این زمینه بوده ایم.

 

حبیبیان گفت: در هفته عفاف و حجاب  در راستای حمایت از خانواده های آبرومند و دارای مشکل  آسیب اجتماعی دو نفر به کمپ های ترک اعتیاد با هزینه مسوول کانون معرفی شدند.

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است و  در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  انجام می‌شود.

 

حبیبیان با اشاره به با شیوع کرونا  فعالیت های ما  در فضای مجازی  نیز در حال انجام است گفت: مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست ،مشاوره به  خانواده ها در مورد اعتیاد حضور در محله های آسیب پذیر شهر از دیگر اقدامات ما در این کانون است.

مدیرکانون امامزاده عبدالله ملایرهمچنین با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های این کانون با همکاری اعضا برگزاری تئاتر و اجرای نمایش در سطح شهرستان ملایر بوده گفت: برگزاری  نمایش سلطان عشق در سالهای گذشته در شهر ملایر با استقبال خوب همشهریان مواجه شد.

وی با بیان اینکه این نمایش در ماه محرم و سفر و به تصویر کشیدن وقایع کربلا است گفت: در این زمینه در هفته گذشته مسوول کانون و همچنین عوامل برگزاری این نمایش از سوی شهرداری ملایر تقدیر شدند

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر کانون مساجد امامزاده عبدالله ملایر خانواده های نیازمند هفته عفاف و حجاب مسوول کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی