Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:26:24 GMT

تعطیلی جلسه هفتگی مقتل‌شناسی حامد کاشانی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۷۸۵

تعطیلی جلسه هفتگی مقتل‌شناسی حامد کاشانی

جلسات هفتگی حجت‌الاسلام حامد کاشانی، سخنران مذهبی با موضوع مقتل‌شناسی به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا لغو شد.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، جلسات هفتگی حجت‌الاسلام حامد کاشانی سخنران مذهبی با موضوع مقتل‌شناسی به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا لغو شد.

 

براساس این گزارش، این جلسات به مدت دو هفته در صبح روز جمعه هرهفته برگزار شد و حجت‌الاسلام کاشانی در خصوص بحث مقتل و روضه‌خوانی مطالبی را بیان کرد که باتوجه به شیوع مجدد کرونا تا اطلاع ثانوی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با قرائت دعای ندبه و مدیحه‌سرایی مداحانی همچون حنیف طاهری، حمید دادوندی و مهدی اقدم‌نژاد صبح روز جمعه برگزار می‌شد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: لغو جلسات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • طلای جهانی پس رفت
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند