«آقازاده» و آغاز اکران سریال در «سینماماشین»
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۹۲۴
قسمت چهارم سریال نمایش خانگی، آقازاده با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه ساعت ۲۱ در سینما ماشین برج میلاد به نمایش در میآید.
علاقمندان برای تماشای این سریال در برج میلاد میتوانند یک شب زودتر از توزیع آن از سینما تیکت یا ایران تیک بلیت را تهیه کنند.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
همچنین این سریال جمعه ۲۷ تیر ساعت ۲۰:۳۰ نیز در قالب طرح سینما ماشین در شهربازی قهرمانان مشهد نمایش داده خواهد شد.
قسمت چهارم آقازاده محصول سازمان هنری رسانهای اوج از ساعت ۱۲ روز جمعه در فیلیمو و نماوا قابل تماشا است و شنبهها نیز نسخه دی وی دی آن توزیع میشود.
برچسبها شبکه نمایش خانگی اکران آنلاین امین حیاییمنبع: ایرنا
کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی اکران آنلاین امین حیایی شبکه نمایش خانگی اکران آنلاین امین حیایی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
سریال کرهای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمامنشدنی
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شخصیت اصلی سریال «پنهان شدن» زنی است به نام نا مون یانگ با گذشتۀ سخت و مرموز. اما او در حال حاضر ظاهرا زندگی مناسبی دارد. او و شوهرش هر دو وکیل هستند و با هم یک شرکت حقوقی را اداره میکنند. زندگی شخصی آنها نیز در کنار فرزندشان کاملا آرام و عاشقانه است.
به گزارش فرادید؛ اما یک روز به طور کاملا ناگهانی شوهر مون یانگ ناپدید میشود؛ او در حالیکه قرار بوده در یک جلسۀ دادگاه حاضر شود غیبش میزند و هیچ ردپایی از خودش به جا نمیگذارد. از اینجا به بعد یک جستجوی پر از رمز و راز و معما برای مون یانگ آغاز میشود؛ جستجویی که در ابتدا هدفش پیدا کردن شوهر گمشده است اما در ادامه به کشف حقایقی عمیق و تاریک از گذشته و حال منجر میشود.
این سریال ریتم مناسبی دارد و اگرچه زمان نسبتا قابل توجهی را به پروراندن جنبههای عاطفی داستان اختصاص میدهد اما هرگز آنقدر کشدار نمیشود که تب و تاب و هیجانش را از دست بدهد و مخاطب را دچار ملال کند.
در قسمتهای ابتدایی چرخشهای داستانی زیادی را شاهد هستیم؛ چرخشهایی که هم غافلگیرکننده و هیجانانگیز هستند و هم هر کدام به سهم خودشان جنبۀ رازآلود داستان را تقویت میکنند. مثلا وقتی همه چیز به نظر ناامیدکننده میرسد و شواهد نشان میدهند که شوهر مونیانگ به علت مشکل مالی خودکشی کرده، مونیانگ بستهای را در جاکفشی خانه پیدا میکند که همۀ فرضیات قبلی را به هم میزند.
تقریبا هر جای سریال که فکر میکنید توانستهاید از بخشی ماجرا سر در بیاورید و یکی از رازهای قصه را کشف کنید، خیلی زود متوجه میشوید که اشتباه کردهاید و ماجرا طور دیگری بوده است. این پیچ و تابهای جذاب معمایی، در کنار بازی همدلیبرانگیز و نیرومند لی بو یانگ در نقش اصلی سریال، عوامل اصلی گیرایی سریال Hide هستند.
اگر قسمتهای باقیماندۀ سریال هم با همین روایت روان و جذاب پیش بروند، شاید «پنهان شدن» بتواند تبدیل به یکی از موفقترین سریالهای کرهای امسال شود.
۲۲۰۵۷
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898905