Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانی با اشاره به انتخاب خانواده شهید «اصغر فرمانی» برای طرح ملی «شه شنبه های تکریم»، گفت: شهید «اصغر فرمانی» علی رغم سن کم در عملیات های مختلف شجاعانه و مردانه جنگید.

«محمدجواد فرمانی» در حاشیه برگزاری نخستین جلسه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با تجلیل از خانواده شهید «اصغر فرمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این شهید بزرگوار در خانواده ای مومن و با خدا تربیت شد و  علی رغم سن کم در عملیات های مختلف شجاعانه و مردانه جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز افزود: در وصیت نامه شهید «فرمانی» به احسان نسبت به والدین و ولایتمداری توصیه شده است و زندگی نامه ای از این شهید در کتاب های «راز های پنهان» و «آبادی سرداران» در بخش یادنامه شهدای سلطان آباد چاپ شده است.

نویسنده کتاب های «راز های پنهان» و «آبادی سرداران» خاطرنشان کرد: روستای «سلطان آباد» شیراز 18 شهید را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که مجموعه زندگینامه، تصاویر، خاطرات و شناسنامه این شهدا به عنوان یادنامه منتشر شده است.

لازم به ذکر است، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طرح ملی سه شنبه های تکریم هر سه شنبه با همکاری ستاد کانون های مساجد فارس، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مساجد و یا خانه یکی از شهدا برگزار می شود.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح سه شنبه های تکریم طرح سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان