Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنجی فرماندار شهرستان ملارد در سی امین جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ملاردگفت : مهمترین عمل در زمینه مبارزه با کرونا آگاهی‌بخشی عمومی است و مردم را از خطرات غیرقابل جبران این بیماری کرونا مطلع کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان ملارد گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری اتاق اصناف باید در بحث بازرسی از اصناف ورود جدی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده فروشندگان صنوف از ماسک اجباری است و تردد شهروندان در پاساژها بدون ماسک ممنوع گردد.

سجاد برنجی اظهارکرد: فضای لازم را برای گروههای جهادی جهت تولید ماسک ارزان برای عرضه به مردم فراهم خواهیم نمود.

برنجی متذکر شد: مردم باید بدانند  که بیماری کرونا شاید تا پایان سال ادامه داشته باشد لذا رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک باید جزء فرهنگ شهروندی و در سبد خانواده لحاظ گردد.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید در مورد ایجاد فضای تبلیغی شهر و موضوع فرهنگ سازی در خصوص استفاده از ماسک اقدام نمایند.

فرماندار ملارد بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی نیز براساس پروتکل های ابلاغی خدمات دهند؛ متاسفانه گزارش ها و اعتراض های مردمی در این زمینه زیاد شده است لذا شهرداری ها سریع ورود نمایند.

برنجی عنوان کرد: خودروهای هشدار دهنده درخصوص اعلام موارد بهداشتی برای پیشگیری از بیماری توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مهیا شوند.

او گفت نماز های جماعت نیز تعطیل   و فعالیتهای باشگاه‌های ورزشی ، برگزاری مراسمات مذهبی و شادی در تالارها و مجموعه های ورزشی نیز ممنوع است.

وی در پایان یادآورشد: در صورت عدم مهار بیماری محدودیت‌ها در شهرستان بیشتر می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا فرماندار شهرستان ملارد برنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم