Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

امیر سیاری در این بازدید ضمن تأکید بر نظارت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و درمانی اظهار داشت: اماکن و یگان‌های نظامی جز امن‌ترین اماکن از لحاظ رعایت موارد بهداشتی بوده‌اند که کمترین آسیب را دیده‌اند و امیدواریم در آینده با نظارت دقیق فرماندهان و رعایت کامل کارکنان، روند کنترل بیماری کرونا در این اماکن حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه، نمایشگاه علمی نیروی هوایی و همچنین طرح‌ها، پروژه‌ها و دستاوردهای علمی در نمایشگاه جهاد علمی دانشگاه از برنامه‌های معاون هماهنگ کننده ارتش در این بازدید بود.

در این بازدید امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار سیاری را همراهی می‌کرد.

کد خبر 4974731 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سیاری نیروی هوایی ارتش امیر دریادار سیاری ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی برجام ایالات متحده آمریکا محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری ایران حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت وزارت امور خارجه ویروس کرونا سید عباس موسوی مجلس حسن روحانی محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 47 «ایرانیان از مشروعیت تاریخی در منطقه برخوردارند و به آن میراث تکیه می‌کنند... نیروی نظامی ایران بهترین نمونه چیزی است که به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم... ایران راه هایی یافت تا دشمنان شدیدا مجهزتر خود را شکست دهد...» این بخش کوتاهی از تحلیل 14 دقیقه‌ای اساتید دانشکده فرماندهی و ستاد کل ارتش آمریکا است. آنها به تحلیل ساختار نظامی ایران و عوامل شکل دهنده استراتژی نظامی ایران پرداخته‌اند. این تحلیل چندبعدی جالب را درباره آنچه در صحنه نبرد با ایران رخ می‌دهد را با زیرنویس فارسی می‌بینید؟

دیگر خبرها

  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • عملیات پیچیده حمله به H۳ هنوز در جهان تدریس می‌شود
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • ۵ نیروی هوایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴؛ از تفنگداران دریایی آمریکا تا نیروی هوایی روسیه (+عکس)
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد