Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان مام‌عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانش‌آموزان در هشت رشته نقاشی، داستان‌نویسی، مدل، آزمایش، شاهنامه‌خوانی، خواندن شعر ۵۰ کلمه‌ای، اریگامی و طراحی و ساخت توانستند با بیشترین قبولی در سطح استان بدرخشند.

وی ادامه داد: بوکان با کسب ۲ رتبه عالی توسط "ساتیار محمدی" و "نوا محمودی"، هشت رتبه خیلی خوب و ۲ رتبه خوب مقام اول استانی را در جشنواره دانش‌آموزی جابربن‌حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری بین مناطق ۲۴ گانه سطح استان از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: مقام دوم این جشنواره نیز به با کسب ۲ مقام عالی، هفت خیلی خوب و سه خوب به ناحیه یک ارومیه رسید و مهاباد نیز با کسب یک رتبه عالی، ۶ رتبه خیلی خوب و هفت خوب عنوان سوم را کسب کرد.

"مام‌عزیزی" با بیان اینکه جشنواره جابربن‌حیان، دانش‌آموزان را با پژوهش آشنا می‌کند، افزود: با توجه به تصمیم‌گیری‌های دبیرخانه کشوری جشنواره کشوری جابربن‌حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال برگزار نخواهد شد. 

وی افزود: مرحله استانی این جشنواره نیز به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی در تیرماه جاری برگزار شد.

در این دوره از جشنواره ۶۷۶ دانش‌آموز مقطع ابتدایی با ارایه ۶۴۷ اثر شرکت کرده بودند.

جشنواره پروژه‌های علمی، ادبی و فناورانه دانش آموزان ابتدایی همه‌ساله تحت عنوان جشنواره جابربن حیان و با ارایه فرصت‌های متنوع یادگیری در سه سطح، آموزشگاهی، شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

 در بوکان ۴۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس دولتی مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان غربی بوکان مدارس آذربایجان غربی بوکان جابربن حیان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی هدف از اجرای این طرح را احیای جنگل‌های طبیعی، تولید و زراعت چوب درختان، افزایش فضای سبز شهری و مقابله با طوفان‌های گرد و غبار ذکر کرد و گفت: شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب عملکرد قابل قبولی داشته است و رتبه نخست در سطح استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار، با اشاره به استقبال بسیار خوب بهره برداران از کاشت نهال اکالیپتوس به منظور توسعه زراعت چوب، عنوان کرد: از آنجاکه شهرستان گرمسار در حاشیه کویر واقع شده است و اقلیم گرم و خشکی دارد، درخت اکالیپتوس به دلیل کم‌آب‌بر و مقاوم به خشکی بودن، کاملا با اقلیم منطقه سازگار است و این موضوع باعث استقبال بهره برداران و کشاورزان از کاشت این درخت شده است.

شاه حسینی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار نهال اکالیپتوس در نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار تولید و بین متقاضیان توزیع شد. در حال حاضر نیز تولید ۲۵ هزار نهال دیگر را در دست اقدام داریم.

وی همچنین از مشارکت بخش خصوصی در تولید و عرضه نهال اکالیپتوس در مزارع شهرستان گرمسار خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با گسترش تولید این نهال، نیاز بهره برداران در سطح شهرستان و حتی دیگر مناطق استان مرتفع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903307

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا