Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی این جمعیت در پی وقوع سیل و بارندگی‌های شدید طی دو روز گذشته دوشنبه و سه شنبه در این استان خبر داد.

سیاوش غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در سیل روز گذشته اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر گیلان در شهرستان‌های تالش، سیاهکل، ماسوله، رضوانشهر و ماسال امدادرسانی کردند و به آسیب دیدگان برخی  شهرستان ارائه خدمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: امدادگران در پی وقوع سیل و بارندگی‌های شدید در شهرستان تالش منطقه کیش دیبی واقع در محور تالش به مریان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به ۱۲ خانوار آسیب‌دیده امدادرسانی کردند، در این منطقه دودهنه پل نیز  مسدود شده بود که با کمک ادارات ذی‌ربط بازگشایی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به امدادرسانی به ۱۴ خانوار آسیب‌دیده از بارندگی‌های شدید و سیل در منطقه عین شیخ دیلمان شهرستان سیاهکل از دیگر خدمات‌رسانی‌ها عنوان کرد و گفت: برنج، بخاری‌برقی، پودر لباسشویی، چراغ والور، چای، روغن، موکت، نایلون و غیره بین خانوارهای آسیب‌دیده در این منطقه توزیع شد.

غلامی با اشاره به جاری شدن سیل در شهرک تاریخی ماسوله افزود: در محور فومن به ماسوله و شهرک تاریخی ماسوله نیز به یک دستگاه خودروی آسیب‌دیده امدادرسانی شد که البته مصدومی در پی نداشت.

 

وی با اشاره به گزارش سیل در شهرستان ماسال در ییلاقات ماسال، محور ماسال به اولسبلانگاه بیان کرد: یک تیم ارزیاب به همراه پنج نفر به این منطقه اعزام شدند که آسیب‌های وارده در دست بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان اشاره به آمادگی تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان گفت: هلال‌احمر گیلان در ۱۶ شهرستان در قالب ۱۶ تیم ۵ نفره و ۲ تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات لازم برای امدادرسانی احتمالی آماده‌باش هستند.

غلامی اشاره به پاسخگویی شبانه‌روزی ندای امدادی تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های مرکز هواشناسی بارندگی‌ها و وزش باد شدید همچنان در برخی از مناطق استان در روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و لازم است مسافرین عزیز به گزارش‌های هواشناسی کاملاً توجه کنند، همچنین سامانه ۱۱۲ این جمعیت هم به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم برای هر حادثه‌ای است.

به گزارش فارس، در پی سیل روز گذشته، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان، امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان و تعدادی از روسای ادارات شهرستان حوزه مربوطه با حضور در مناطق آسیب‌دیده دیلمان شهرستان سیاهکل از روند امدادرسانی و مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل بازدید کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان سیل و بارندگی های شدید سیل بارندگی جمعیت هلال احمر استان گیلان بارندگی های شدید هلال احمر گیلان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی