Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:52:38 GMT

نمایندگان مجلس از رهبر انقلاب قدردانی کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۵۴۷

نمایندگان مجلس از رهبر انقلاب قدردانی کردند

در این بیانیه که امروز چهارشنبه در مجلس قرائت شد، خطاب به رهبر انقلاب اسلامی آمده است: بیانات حضرت عالی در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای فرزندان‌تان بسیار دلنشین خوشحال کننده و البته تعهدآور بود.  افتخار و عزت نمایندگی ملت سرافراز ایران که گوهری ارزشمند و بی‌بدیل نزد نمایندگان علت است، به خودی خود مسئولیت بزرگ و خطیری است ولی توصیفات حضرتعالی از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید و انتظار مردم و یکی از قویترین و انقلابی‌ترین مجالس بعد از انقلاب، مسئولیت مضاعفی را بر دوش نمایندگان مردم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخش دیگری از این بیانیه‌آمده است: از حسن توجه و لطف و محبت پدرانه حضرتعالی در حق مجلس یازدهم و نمایندگان مردم شریف عزیز و سربلند ایران در این مجلس صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم در ادامه این مسیر با تاسی به توصیه‌های حضرت عالی بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده عظیمی که در کشور وجود دارد در جهت بهبود زندگی مردم به ویژه محرومان و مستضعفان  عمل نماییم.

نمایندگان خاطرنشان کردند: رهبر عزیز ما نمایندگان مردم در مجلس یازدهم برای انجام این مسئولیت خطیر عزم خود را جزم کرده‌ایم و یک‌صدا همدل در پی آن هستیم که در وضعیت اقتصادی کشور تحول اساسی و ملموس ایجاد کنیم در همین راستا با تمام توان خود و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونگذاری و نظارتی مجلس، تصویب و پیگیری بسته اقتصاد مردمی را که حضرتعالی نیز بر اجرایی شدن آن تاکید فرمودید، محور برنامه‌های مجلس یازدهم قرار دهیم.

در ادامه نمایندگان یادآور شدند: ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی متعهد می‌شویم ضمن پایبندی به سوگند شرعی نمایندگی در پاسداری از اسلام و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب با در نظر داشتن اولویت‌ها و مسائل اصلی به بهترین شکل امید و انتظار مردم و حضرتعالی به این مجلس را به نتیجه مطلوب برسانیم و با در نظر داشتن اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پرهیز از همه آفتها و موانعی که میتواند خلوص، صدق نیت، توانایی و کارآیی نمایندگان و مجموعه مجلس شورای اسلامی را تضعیف کنند در راستای ایفای وظایف قانونی خود به بهترین نحو به مردم عزیز ایران خدمت کنیم و با تقویت بیش از پیش مرکز نظارت و رفتار نمایندگان، گامی بلند در راستای صیانت از مقام والای نمایندگی ملت سرافراز ایران اسلامی برداریم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضرت آقا؛  توصیه‌ها و تذکرات حضرتعالی در ابتدای فعالیت این مجلس نعمت بزرگی است که در مسیر راه مخاطرات را برای ما روشن کرد و بی‌شک این نکات چراغ راه تمام نمایندگان مردم خواهد بود تا با نیت خدمت به مردم و به دور از برخورد احساسی و غیرمنطقی در مسیر پیگیری مسائل اصلی کشور در مدار متانت و خردمندی با قدرت و قوت استوار باقی بمانیم؛ رعایت بی‌کم و کاست این تذکرات مجلس شورای اسلامی را در ریل اصلی عمل به وظایف قانونی خود نگاه خواهد داشت و ما خود را به تحقق و رعایت عملی آن‌ها ملزم و متعهد می دانیم.

 در بخش پایانی این بیانیه نمایندگان یادآور شدند: در این مسیر پر فراز و نشیب صمیمانه تقاضامند دعای خیرتان هستیم و  از درگاه ایزد منان سلامتی و عزت روزافزون حضرتعالی و با ملت شریف ایران را تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا مسالت می‌نماییم

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها