Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستورالعمل جدید دورکاری کارکنان شهرداری تهران با هدف قطع زنجیره سرایت بیماری کرونا؛ از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ۲۵ تیر ابلاغ شد. تاریخ انتشار: 13:25 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۸۶۸

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، دستورالعمل جدید دورکاری کارکنان شهرداری تهران با هدف قطع زنجیره سرایت بیماری کرونا؛ از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ۲۵ تیر ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخشنامه در راستای مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبتنی بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ایمنی و اعمال محدودیت‌های هوشمندانه و متناسب برای مقابله با اوج گیری مجدد شیوع ویروس کووید-۱۹ و با توجه به موافقت شهردار تهران و با امضای مظاهریان معاون شهردار تهران ابلاغ شده است. بر این اساس، سقف بهره مندی از دستورالعمل کار از راه دور در هر واحد سازمانی با نظر بالاترین مقام مسئول و مشروط به تداوم خدمات، حداکثر ۵۰ درصد از کل نیرو‌های شاغل در واحد‌های مربوطه تعیین شده است.

همچنین لزوم رعایت دقیق دستورالعمل ها، پروتکل‌های بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی، کاهش تردد‌های غیرضروری و پیگیری امور صرفاً از طریق ارتباطات تلفنی و بستر IT مورد تاکید قرار گرفته است.

بر اساس این بخشنامه استفاده از ماسک توسط کارکنان و مراجعین مطابق با مفاد مندرج در بخشنامه ابلاغی شماره (۲۲ تیرمامه ۹۹) ضروری است. همکاران ایثارگر و جانباز معزز، بیماران خاص و بانوان باردار پس از تایید کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم و مکاتبه واحد متبوع مطابق با مندرجات بند ۱ ماده ۴ دستورالعمل کار از راه دور ابلاغی (۱۰ اسفند ۹۸) قابلیت بهره مندی از مزایای دستورالعمل مذکور را خواهند داشت.

همچنین بانوان دارای فرزند خردسال (زیر ۶ سال)، همکاران معلول و کم توان جسمی و حرکتی و کارکنان دارای فرزند بیمار خاص و یا معلول مطابق با اولویت‌های سه، چهار و پنج از ماده ۳ دستورالعمل یاد شده در شمول بهره مندی از دورکاری قرار می‌گیرند.

بر این اساس، کارکنان مشمول متعهد به اجرای دقیق مفاد مطروحه در ماده ۶ دستورالعمل فوق الذکر با تاکید ویژه بر بند‌های ۲ و ۳ (الزام به حضور تکلیفی) هستند و مدیران مربوطه وظیفه نظارت مستمر و موثر بر نحوه ارایه خدمات همکاران دورکار را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: آیا بوستان‌های تهران با وجود استمرار کرونا تعطیل می‌شوند؟

شایان ذکر است مراتب بطور پیوسته با تاکید بر الزام کارکنان به ارایه خدمات پایدار و با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار گیرد. به منظور حفظ و ارتقای سلامت کارکنان شهرداری تهران، مفاد دستورالعمل کار از راه دور ابلاغی (۱۰ اسفند ۹۸) با لحاظ موارد تکمیلی تا پایان مرداد ماه سال جاری تحت عنوان انجام کار از راه دور با هدف قطع زنجیره سرایت بیماری در کوتاه مدت، توسط وا حد‌های تابعه لازم الاجرا خواهد بود.

نظارت برحسن اجرای این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام مسئول واحد سازمانی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا شهرداری تهران کارکنان شهرداری تهران کار از راه دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضائی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضائیه به همکاران قضائی و اداری، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

کد خبر 6097431

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران