Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:34:29 GMT

با استعفای سرمربی داماش مخالفت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۷۳۹

با استعفای سرمربی داماش مخالفت شد

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلانیان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: طی جلسه ای  در استانداری گیلان  ، با استعفای مازیار ربیعی‌فر از سرمربیگری داماش مخالفت شد.

میثم محبوب افزود: محمود قاسم نژاد معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با استعفای سرمربی تیم فوتبال داماش در شرایط حساس کنونی مخالفت کرد تا به این ترتیب همچنان هدایت لاجوردی‌پوشان بر عهده مازیار ربیعی‌فر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تصمیم معاونت سیاسی و امنیتی استانداری در خصوص وضعیت کادرفنی داماش گیلانیان در حالی انجام شد که این امر وجاهت قانونی دارد چون حدود دو هفته گذشته مدیران باشگاه داماش طی نامه ای رسمی، این تیم پرطرفدار گیلانی را به بالاترین نهاد اجرایی استان ( استانداری گیلان ) سپرده و از ادامه تیمداری صرف نظر کردند.

تیم فوتبال داماش گیلانیان دوشنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت که در نهایت با حریفش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت که در پایان این دیدار، مازیار ربیعی فر سرمربی داماش از سمت خود استعفا داد.

تیم فوتبال داماش گیلانیان در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور نیز باید شنبه هفته آینده ۲۸ تیرماه در دیداری حساس و در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته اول در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی سپیدرود قرار گیرد.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان داماش گیلانیان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور

در هفته سوم مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، شهدای سوادکوه برابر اتحاد ستوان ایلام به نتیجه تساوی ۱-۱ خانگی رضایت داد و عاشوری زاده چالوس با حساب ۴ بر ۲ به میزبانش یادآوران شاهدیه یزد باخت.

ساسان قاسمی هر ۲ گل تیم عاشوری زاده چالوس را در روز غیبت و مصدومیت ۲ مهره کلیدی این تیم یاسر خزایی و منوچهر زاهدی به ثمر رساند.

شهدای سوادکوه با کسب اولین امتیاز در جایگاه چهارم گروه سوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

عاشوری زاده چالوس هم با ۲ امتیاز، رتبه چهارم گروه اول را به خود اختصاص داده است.

هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این هفته شهدای سوادکوه میزبان آراز بافت نظرآباد است و تیم عاشوری‌زاده چالوس هم مهمان پاریزه کردستان خواهد بود.

مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • گیلان در سوگ سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال