Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس:به نقل از سنا، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در کمیسیون صنایع و معادن، گفت: تامین مالی بخش تولید، بهبود فضای کسب و کار و حذف موانع موجود در گمرکات از جمله موضوعات مورد بررسی در کمیسیون بود.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین ادامه داد: قابلیت سازمان مالیاتی برای جهش تولید نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس صحبت‌های انجام گرفته قرار است، از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی بخش‌های صنعت، معدن و تولید استفاده شود، ادامه داد: مقرر شد با همکاری کمیسیون صنایع، اقدامات موردنیاز برای تامین منابع مالی واحد‌های تولیدی و تسهیل صدور مجوز برای کسب و کار انجام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر اقتصاد بازار سرمایه تامین مالی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیاز‌های فوری است، اما اگر از قبل این نیاز‌ها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.


دیگر خبرها

  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد