Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران در جلسه هم انديشي روساي شعب و دواير ستادي استان مازندران گفت: همکاران اين استان در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شايسته اي را ارائه دادند که جا دارد از تمامي شعب اين استان و كاركنان صف و ستاد نيز تشكر و تقدير كرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز عیسی امامی به تشریح بخشي از اقدامات مثبت مديريت شعب مازندران در سال گذشته پرداخت و برنامه هاي آتي استان را افزايش توان بانک در ارائه خدمات بيشتر و مطلوب تر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بانک مهر ایران نماد بانکداري اسلامي در کشور است که فقط در راستاي سنت ارزشمند قرض الحسنه مبادرت به پرداخت تسهيلات مي نمايد، زيرا به نظر مي رسد تنها راه اصلاح اقتصاد كشور حركت به سمت بانكداري اسلامي و قرض الحسنه است.

وی همچنین، نقش کارکنان در رضایتمندی مشتريان را بسيار تأثيرگذار دانست و تأکيد کرد: وجود نيروي انساني متخصص و با انگيزه مي تواند كمك شاياني به حركت موثر و شايسته بانك نمايد، بنابراين نيروي انساني به عنوان يكي از مهمترين سرمايه هاي بانك همانند پل ارتباطي موثر ميان سازمان و مشتريان هستند كه بايد توجه ويژه اي به اين عزيزان نمود.

امامی افزود: تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصيص و اعطاي بهينه تسهيلات به نيازمندان جامعه اهتمام ويژه همکاران را مي طلبد و پرسنل در اين راه نبايد از هيچ تلاش و کوششي دريغ کنند.

در این جلسه، طاهری مدیر شعب استان مازندران به تحلیل عملکردي استان با توجه به آمار و گزارشات منابع و مصارف، فعاليت هاي انجام شده در حوزه هاي مختلف و آسيب ها و نقاط ضعف موجود پرداخت و مساعدت بيشتر را خواستار شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تسهيلات بانک مهر پول نیوز قرض الحسنه بانکداری الکترونیک بانکداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • افزایش درآمد طراحی سایت با نمایندگی هاست وردپرس ایران
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران