Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برای ماندگاری جوانان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه آنها به حاشیه شهرها باید ایجاد اشتغال پایدار در استان پیگیری شود.

"آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی" امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، امروز چهارشنبه 25تیر در نشست ائمه جمعه استان، با تاکید به اینکه باید ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال جوانان روستاها با کمک‌های دولتی و همراهی و پیگیری دهیاران در دستورکار باشد، گفت:تقویت مشاغل خرد و خانگی، ایجاد واحدهای تولیدی و اقتصادی با همکاری روستائیان و همچنین ارائه تسهیلات مورد نیاز در ماندگاری جوانان موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد همچنین در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ایجاد واحدهای کشاورزی برای فرآوری محصولات مختلف خود زمینه‌ساز بسیار مناسبی برای ایجاد تولید و اشتغال و کمک به اقتصاد روستاییان است .

ناصری بیان کرد: توجه به آبادانی روستاها و تامین نیازهای مردم و جوانان در ابعاد مختلف و همچنین برنامه‌های فرهنگی موجب جذب جوانان و تعالی این مناطق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی استان و بارندگی و کم‌آبی گفت: باید آب موجود برای استفاده بهینه و افزایش کشاورزی مدیریت شود.

ناصری افزود: اجرای طرح آبیاری نوین باید جزو برنامه‌های محوری جهاد کشاورزی با همراهی و همکاری مردم و دهیاران مناطق روستایی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه نماینده ولی فقیه یزد استان امام جمعه یزد استان یزد استان ها اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی و در راستای محرومیت زدایی از روستاها، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۵ روستا در شهرستان‌های نائین و فریدن از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور مقرر شد که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۵۱ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۳ هزار نفر، شامل ۴۳۰۰ خانوار به آب پایدار سالم و بهداشتی دست یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص برنامه زمان بندی تکمیل آبرسانی به روستاها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی آبرسانی به ۹ روستا تکمیل شده و ۶ روستای دیگر نیز نیز تاقبل از پایان اردیبهشت ماه سال جاری از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته نیز ۴۲ روستای شهرستان نائین از طریق طرح جهاد آبرسانی به آب پایدار دست یافتند، افزود: حذف آبرسانی سیار و محرومیت زدایی از روستاها یکی از اولویت‌های شرکت‌های آبفا بر مبنای جهاد خدمت رسانی است.

کد خبر 6091111

دیگر خبرها

  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند