Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@18:18:20 GMT

هم صدایی دبیر جشنواره فیلم فجر با عناصر ضد انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۱۶۶

«ابراهیم داروغه زاده» دبیر جشنواره فیلم فجر در راستای سلبریتی ها، ضد انقلاب، سلطنت طلبان و شبکه های اجتماعی معاند، هشتگ «اعدام نکنید» را توییت کرده و با ژست حقوق بشری به دامنه این جریان پیوسته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته همزمان با انتشار خبر حکم دستگاه قضایی برای سه سارق مسلح و برهم زننده امنیت عمومی ، عناصر ضد انقلاب هجمه وسیعی را با هشتگ «اعدام نکنید» شروع کردند و در کوتاهترین زمان با حمایت سلطنت طلبان، منافقین و بازوی رسانه ای سعودی ها توانستند آن را به ترند جهانی تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالی است که برخی در داخل همصدا با جریان ضد انقلاب حضور قابل تاملی در فضای مجازی داشته و از این حرکت حمایت کردند.

«ابراهیم داروغه زاده» دبیر جشنواره فیلم فجر نیز هم راستا با سلبریتی ها، ضد انقلاب ، سلطنت طلبان و شبکه های اجتماعی معاند، هشتگ «اعدام نکنید» را توییت کرده و با ژست حقوق بشری به دامنه این جریان پیوسته است.



وی که مورد وثوق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وی قرار دارد به این توییت بسنده نکرده و در ادامه با ژست های شبه روشنفکرانه خود پا را فراتر گذاشته است.

داروغه زاده در توییت دیگری خود را در قامت داروغه شهر تجسم کرده و با تخفیف حکم این سه متهم گفته است:«جرمشان آتش زدن بانک است»!

اینکه بازوی رسانه ای سعودی ها، منافقین، ضد انقلاب، سلطنت طلبان و همه مدعیان حقوق بشر یک شبه علیه جمهور اسلامی ایران هجمه همه جانبه داشته باشند نه برای مردم ایران جای تعجب دارد و نه کسی نسبت به این اقدام پاسخگوست اما اینکه دبیر جشنواره فیلم فجر در قامت چهره موجه از نظر وزیر فرهنگ و معاون مطبوعاتی وی اینچنین به دست و پا زدن های تامل برانگیز مبادرت کرده، هم جای سوال و تعجب است و هم پاسخگویی جناب وزیر را می طلبد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر جشنواره فیلم فجر سلطنت طلبان ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»