Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:19:35 GMT

موج دوم کرونا، کشیک سلامت را به آنتن رساند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۲۴۲

موج دوم کرونا، کشیک سلامت را به آنتن رساند

"کشیک سلامت" با تغییرات ویژه و نگاهی به موج دوم خیزش کرونا در کشور، پخش خودش را از جمعه آغاز می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود اعلام جزئیات خبر سری جدید برنامه در روزهای گذشته با اعمال تغییرات ویژه و بازنگری‌ها، مجله تصویری «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی از جمعه این هفته 27 تیرماه از ساعت 19 الی 20:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سلامت است تا باید و نبایدهای نظام سلامت را زیر ذره‌بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع این هفته «کشیک سلامت» با نگاهی به موج دوم خیزش کرونا در کشور به بررسی همه جانبه این رویداد و راهکارهای کنترل و مقابله با آن می‌پردازد.

فصل نخست «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی از 21 اسفند 1398 تا 21 فروردین 1399  در اوج شیوع ویروس کرونا هرشب از شبکه سلامت سیما پخش شد و در ادامه سه شب در هفته یعنی یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه شب‌ها به کار خود ادامه داد. هم‌اکنون فصل جدید «کشیک سلامت» هر هفته جمعه‌ها ساعت 19 تا 20:30 از شبکه سلامت پخش می‌شود.  

محوریت این برنامه گفت‌وگوهای چالشی حول موضوعات مختلف حوزه سلامت با حضور کارشناسان خبره کشور بود و در این نوبت شاهد مجله تصویری پزشکی و مطالبه‌محور خواهیم بود که به نوعی صدای مردم در رسانه ملی و در حوزه سلامت محسوب می‌شود به طوری که این برنامه را به یک پایگاه برای بررسی مطالبات مردمی در همه حوزه‌های سلامت بدل کند. 

«کشیک سلامت» با هدف پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم از نظام سلامت و مسئولان این حوزه شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش‌های روز، بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، گفت‌وگو و ... خواهد بود.

«کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه سلامت هر هفته جمعه ساعت 19 الی 20:30 روی آنتن می‌رود.

مخاطبان «کشیک سلامت» می‌توانند از طریق صفحه رسمی برنامه در اینستاگرام به آدرس keshikesalamat@ مطالبات، عکس‌ها، ویدیوها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.

لیلا اوتادی داور مسابقه تلویزیونی شد + تیزر"دست‌خط خدا" از کجا آمد؟/ کار راهبردی تلویزیون برای حجاب و عفاف + فیلم

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون شبکه سلامت بیشتر بخوانید... مسئولیت نمایش‌ خانگی به کدام بخش از صداوسیما محول می‌شود؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون شبکه سلامت رسانه ملی تلویزیون شبکه سلامت شبکه سلامت کشیک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  عباسی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا در این رابطه گفت: با هدف مشارکت اقشار مختلف و کارکنان ادارات دولتی به منظور نهادینه شدن ورزش این همایش پیاده روی را برگزار کردیم. 
وی اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای این هفته در نظر داریم که اصلی‌ترین آن در روز پنجشنبه هفته جاری است که در آن سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان پیشوا ره به نام یکی از شهدای شاخص شهرستان نامگذاری می‌کنیم.
درپایان این همایش از شرکت کنندگان تست قند و فشارخون به صورت رایگان گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین