Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، امروز صبح (چهارشنبه) دارو بوسیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره مطالبات این مربی کروات از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: کمیته انضباطی فیفا چهارشنبه هفته قبل به باشگاه پرسپولیس دستور داد که تمام بدهی به برانکو و دستیاراش را پرداخت کند و مدرک این پرداخت را در ۶ روز به این مرجع ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز (سه شنبه) مهلت ۶ روزه به پایان رسیده و امروز (چهارشنبه) کمیته انضباطی فیفا مراحل ایجاد محرومیت را برای پرسپولیس آغاز می‌کند.

پس از صحبت‌های وکیل برانکو، رسول پناه (سرپرست باشگاه پرسپولیس)   بیان کرد: روز گذشته (سه شنبه) دادگاه CAS به ما نامه زد و درخواست کرد تا یکی، ۲ روز دیگر لایحه و مدارک خود را برای آن‌ها ارسال کنیم. موضوع پایان وقت پرسپولیس صحت ندارد و در حال حاضر پرونده در دادگاه CAS باز است.

پس از صحبت‌های رسول پناه، دارو بوسیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ جوابیه‌ای را  به شرح زیر منتشر کرد:

" فرصت برای ارسال پرونده به CAS بیش از یک ماه است که به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کرد که تجدید نظر کرده و به همین دلیل ما یک ماه بیشتر صبر کردیم، اما هیچ پاسخی از دادگاه CAS دریافت نکردیم و پرونده را برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم.

شاید پرسپولیس پرونده را در دادگاه CAS ثبت کرده باشد، اما اگر آن‌ها پول دادرسی را پرداخت نکرده باشند (که احتمال زیاد پرداخت نکرده اند)، دادگاه عالی ورزش پرونده رو بررسی نمی‌کند. CAS بدون پول هیچ کاری را انجام نخواهد داد.

در هر صورت، هفته گذشته با توجه به درخواست ما کمیته انضباطی فیفا به AFC، فدراسیون فوتبال و پرسپولیس اطلاع داده که اگر باشگاه مدرکی برای پرداخت پول تا دیروز ارائه نداده باشد، باید منتظر محرومیت بماند.

محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی یکی از محرومیت‌ها در انتظار باشگاه پرسپولیس است و باقی این محرومیت ها را می‌توانید در سایت فیفا بخوانید.

پرسپولیس در آستانه محرومیت | پایان مهلت پرداخت مطالبات برانکو کد خبر 531309 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران مربی - برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران مربی برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی فیفا باشگاه پرسپولیس وکیل برانکو دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند