Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:59:03 GMT

معرفی نمایندگی‌های معتبر دانفوس در ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۰۳۳

معرفی نمایندگی‌های معتبر دانفوس در ایران

شرکت دانفوس یکی از معروف‌ترین برندهای صنعت تبرید و تاسیسات است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گروه صنعتی دی، شرکت دانفوس با داشتن محصولاتی متنوع و با کیفیت توانست سهم زیادی از بازار جهانی را از آن خود کند.این برند در ایران نیز بسیار پرطرفدار می‌باشد و بسیاری از فعالان حوزه‌های تاسیساتی و برودتی، از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله با دانفوس و نمایندگی دانفوس در ایران بیشتر آشنا می‌شویم.

تاریخچه

در اولین بخش از مقاله نمایندگی دانفوس به بیان تاریخچه این برند می‌پردازیم. در سپتامبر ۱۹۳۳ یک مهندس دانمارکی به نام مدس کلاوسن (Mads Clausen)، شرکت دانفوس را در مزرعه خانوادگیشان در نوردبرگ دانمارک تاسیس کرد.

مدس کلاوسن که چندین سال در صنعت برودتی فعال بود، به هدف طراحی و ارائه راه‌کارهای جدید برای تجهیزات برودتی، اقدام به تولید محصولات خودش کرد.

اولین محصول این شرکت شیر انبساط سیستم‌های برودتی بود که کلاوسن با مطالعه و بررسی نمونه‌های آمریکایی، طراحی کرده بود. از سال ۱۹۴۱ فعالیت‌های Danfoss گسترده‌تر شد و به سمت سیستم‌های گرمایشی نیز تمایل یافت.

شیر رادیاتور ترموستاتیک از اختراعات کلاسون بود،‌ که در این شرکت تولید می‌شد که در سال ۱۹۵۲ به‌عنوان بک دستگاه کاهش مصرف انرژی ثبت اختراع شد.

از سال ۱۹۶۲ به هدف گسترش فعالیت‌های این شرکت،‌ تجهیزات برقی نیز توسط این شرکت طراحی و تولید شدند. یکی از اولین محصولات Danfoss در این زمینه، یکسوساز (Rectifier) بود. در سال ۱۹۶۸ نیز مبدل فراکانس VLT توسط دانفوس ابداع و تولید شد.

مرزهای فعالیت این شرکت به این موارد محدود نشده و از سال ۱۹۶۴ تجهیزات هیدرولیک نیز در لیست بلند بالای محصولات این شرکت قرار گرفت.

با مرگ مدس کلاوزن در سال ۱۹۶۶ در سن ۶۰ سالگی، بیتن کلاوسن (Bitten Clausen) رهبری این شرکت را بر عهده گرفت. در این زمان وسعت شرکت Danfoss که به ۱۰ هزار متر مربع و فروش سالانه آن به ۵۰۰ میلیون کرون دانمارک رسیده بود.

گسترش فعالیت در کشورهای دیگر یکی از اهداف مهم این شرکت بود که از سال ۱۹۵۶ در دستور کار قرار گرفت. در این سال ساخت یک کارخانه این شرکت در فلنزبورگ آلمان شروع شد که این کارخانه در سال ۱۹۵۸ به بهره‌برداری رسید. در سال ۲۰۱۳ دو کارخانه به طور هم‌زمان در چین تاسیس شدند؛ که تعداد آن‌ها افزایش نیز یافته‌ است.

محصولات

همان طور که دیدیم، محصولات Danfoss لیست بلند بالایی از تجهیزات و قطعات در حوزه‌های مختلف را شامل می‌شود. در ادامه مقاله نمایندگی دانفوس، به برخی از محصولات آن اشاره می‌کنیم.

. اینورترهای برقی تحت عنوان VLT و VACON

انواع کمپرسورهای برودتی

کندانسور یا Condensing unit تحت عنوان Optyma در رنج وسیعی از ظرفیت‌ها

انواع کنترل‌رهای فشار، دبی و دمای سیال

انواع کنترلرهای الکتریکی هوشمند از جمله کنترل دمای اتاق، کنترل روشنایی، کنترل شیرهای برقی و سیستم‌های ادغام شده هوشمند دستگاه‌های اسموس معکوس برای آب‌ دریا در انواع مدل‌های مختلف

انواع فیلتر و فیلتر درایر

انواع تجهیزات اطفاع حریق و ایمنی ساختمان

انواع مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای

. انواع سنسورهای نشت گاز

.انواع موتورهای الکتریکی

انواع پمپ برای کاربردهای مختلف از جمله پمپ‌های هیدروستاتیک، پمپ‌های دنده‌ای، پمپ‌های فشار بالا برای فیلتراسیون و کاربردهای شیمیایی و ... ترموستات رادیاتور هوشمند برای کنترل دمای رادیاتور

انواع سنسورهای هوشمند

انواع سایت‌گلس برای سیستم‌های برودتی

انواع سافت استارتر تحت عنوان VLT

انواع سیستم فرمان هیدرولیک و الکتروهیدرولیک

انواع سویچ‌های فشار یا پرشر سویچ

انواع شیرهای دستی، برقی، بال ولو، چک ولو، اکچویتور و ...

استفاده از تکنولوژی روز دنیا، کیفیت بالای محصولات و استانداردهای جهانی دلیل اصلی محبوبیت Danfoss در دنیا شده است. این شرکت با شعار مهندسی فردا، همواره در تلاش است تا محصولاتی به روز و کاربردی را به مصرف‌کنندگان عرضه کند.

در ادامه به معرفی بیشتر برخی از این محصولات می‌پردازیم.

کمپرسورها

یکی از معروف‌ترین محصولات این شرکت،‌ کمپرسورهای آن است. کمپرسور دانفوس مناسب برای استفاده در سیستم‌های برودتی، تهویه مطبوع و ...، دارای کیفیت و دوام بسیار بالا بوده و مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.

کمپرسورهای این برند با نام تجاری دانفوس منیروپ Danfoss Maneurop، دارای محدوده وسیعی از ظرفیت از ۱.۵ تا ۲۶ اسب برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند.

کمپرسورهای پیستونی

کمپرسورهای پیستونی دانفوس، در مدل‌های مختلف برای کاربردهایی برودتی با دماهای متوسط و پایین، سیستم‌های کوچک از جمله سردخانه‌های کوچک برای هتل‌ها و رستوران‌ها و هم‌چنین کمپرسورهای دارای اینورتر به منظور کنترل ظرفیت کمپرسور عرضه می‌شوند.

کمپرسورهای اسکرال

کمپرسورهای سری‌ MLZ و LLZ از نوع اسکرال بوده که برای دماهای متوسط و پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های کمپرسورهای اسکرال دانفوس می‌توان به ساختاری فشرده و بازدهی بالا اشاره کرد.

کمپرسورهای هیدروکربنی

این کمپرسورها برا استفاده با مبردهای هیدروکربونی از جمله R۲۹۰ (پروپان) و R۶۰۰a (ایزوبوتان) طراحی شده‌اند. کمپرسوهای هیدروکربنی Danfoss برای کاربردهایی با بازه دمایی پایین حتی تا ۴۵- درجه سانتی‌گراد مناسب هستند.

نمایندگی محصولات دانفوس در ایران

در ایران نیز محصولات دانفوس بسیار پرطرفدار می‌باشند. به همین جهت شرکت‌های مختلفی اقدام به واردات این محصولات کرده و آن‌ها در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. نمایندگی رسمی دانفوس در ایران شرکت آرسام‌پیش‌رو می‌باشد.

گروه صنعتی دی مفتخر است که به جهت رفع نیاز صنایع در حوزه برودتی، تهویه و فروشگاهی اقدام به ارائه خدمات اینترنتی فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات برودتی و فروشگاهی کرده ‌است.

گروه صنعتی دی به‌عنوان یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان تجهیزات برودتی به‌صورت اینترنتی، لیست کاملی از محصولات شرکت دانفوس را از نمایندگی رسمی دانفوس در ایران تامین و هم‌چنین خدمات پس از فروش را به خریداران عرضه می‌کند تا آن‌ها بتوانند با آسودگی خاطر از کیفیت محصولات و هم‌چنین خدمات پس از فروش آن‌ها، بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به خرید اینترنتی کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروه صنعتی دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی

شایسته با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح ۹۳.۵ هکتار از گلخانه‌های استان بیش از ۱۲ هزار تن تن انواع محصولات سبزی و صیفی، ۱.۵ میلیون انواع گل شاخه بریده، ۲۸۰ هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و ۹۶۰ تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت:این میزان نسبت به سال گذشته ا ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تولیدات گلخانه‌های استان ۵۱ درصدی  افزایش داشته است.

ارزش محصولات گلخانه‌ای از جمله گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی، ۷۹۶ میلیارد و ۸۰۰ ملیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین سطح گلخانه در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

شایسته افزود: خراسان جنوبی ۵۷۰ خانوار بهره بردار در گلخانه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!