Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:25:00 GMT

نرخ رشد جمعیت در روستاهای آذربایجان غربی منفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۰۹۶

نرخ رشد جمعیت در روستاهای آذربایجان غربی منفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حضرتی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر آذربایجان غربی سه میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۱۹ نفر جمعیت دارد و نرخ رشد جمعیت در روستاهای استان منفی است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای ازدیاد جمعیت امکانات و شرایط فراهم شود ادامه داد: نرخ رشد جمعیت در استان ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد بوده و باید برنامه ریزی برای افزایش جمعیت در استان صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه آذربایجان غربی با بیان اینکه این آمار در فاصله دو سرشماری سال‌های ۹۰ تا ۹۵ است گفت: در حال حاضر شاهد هستیم خانواده رغبت زیادی به افزایش جمعیت ندارند که در این خصوص باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

در این جلسه، اعضای حاضر نقطه نظرهای خود را در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه بیان کردند.

پیگیری اجرای طرح‌های فرهنگی، سیاست‌گذاری در راستای ارتقا و اعتلای فرهنگی جامعه، رصد مشکلات و معضلات فرهنگی با هدف ارائه راهکار اجرایی، تلاش در راستای افزایش نقش نهادهای فرهنگی در توسعه جامعه، پیگیری مشکلات اعتباری طرح‌ها و حتی نهادهای فرهنگی و برنامه ریزی برای بسط و گسترش اقدامات فرهنگی و مبتنی بر دین از موارد مورد طرح در این نشست بود.

کد خبر 4975032

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی افزایش جمعیت ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد