Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم‌هایی که تا قبل از آغاز ماه محرم اکران می‌شوند، با تشخیص شورای صنفی نمایش مبلغ ۶۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه تبلیغات دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در دهمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما حمایت از تبلیغات فیلم های اکران شده تا شهریور ماه مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور حسین انتظامی برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات گذشته مقرر شد فیلم هایی که تا قبل از آغاز ماه محرم اکران می شوند با تشخیص شورای صنفی نمایش مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تبلیغات دریافت کنند.

همچنین در این جلسه که اعضای شورای صنفی نمایش نیز حضور داشتند بر تعیین ساز کاری مشخص و مدون برای آکران آنلاین فیلم ها و بازنگری در شیوه های حمایتی از آثار عرضه شده در سامانه های وی او دی تاکید شد.   

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم سینمایی اکران آنلاین کمک هزینه کرونا سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • جلسه شورای اجتماعی کشور
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران