Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:06:37 GMT

ضرورت توانمند شدن صندوق‌های بازنشستگی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۵۴۴

معاون اول رئیس‌جمهور: باید با توانمندسازی صندوق‌های بازنشستگی، بار هزینه‌ای را از دوش دولت برداریم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، آقای اسحاق جهانگیری در این جلسه با تأکید بر لزوم توانمند شدن صندوق‌های بازنشستگی گفت: در حال حاضر حقوق بازنشستگان کشوری و بخش زیادی از حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح توسط دولت پرداخت می‌شود که باید به راهکاری دست پیدا کنیم تا با توانمندی سازی صندوق‌های بازنشستگی، بار هزینه‌ای حقوق اعضای این صندوق‌ها از دوش دولت برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش معاون طرح و برنامه ستاد کل نیرو‌های مسلح در جلسه در خصوص طرح پیشنهادی ستاد کل با عنوان «طرح کرامت»، تصریح کرد: این طرح پیشنهادی که به استحضار مقام معظم رهبری نیز رسیده است می‌تواند زمینه خودکفا شدن صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح را فراهم کند.
وی همچنین با اشاره به تدوین لایحه نظام جامع بازنشستگی توسط دولت، تاکید کرد: در این لایحه ابعاد و جوانب مختلف مربوط به ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی مورد بررسی قرار گرفته که بررسی‌ها و پیشنهادات مندرج در این لایحه می‌تواند در طرح کرامت مورد استفاده قرار گیرد.
آقای جهانگیری افزود: لازم است کمیته‌ای با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با عضویت نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل و ظرف مدت سه ماه طرح پیشنهادی کرامت را مورد بررسی و نتیجه را برای تصویب به دولت ارائه دهند.
در این جلسه وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز گزارشی از سابقه فعالیت صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح ارائه کرد و گفت: در طرح کرامت بر اساس پیشنهادی که ستاد کل نیرو‌های مسلح ارائه داده، صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح طی دوره‌ای مشخص به خودکفایی در هزینه‌ها خواهد رسید.
در این نشست که وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی نیز حضور داشتند، سردار سلیمانی معاون طرح و برنامه ستاد کل نیرو‌های مسلح گزارشی از طرح کرامت و پیشنهادات ارائه شده در این طرح برای خودکفا شدن صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح ارائه کرد و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد، کمیته‌ای با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی و با عضویت نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل و ظرف مدت سه ماه طرح پیشنهادی کرامت را مورد بررسی و نتیجه را برای تصویب به هیئت دولت ارائه دهند. برچسب ها: توانمند شدن ، صندوق های بازنشستگی ، نیروهای مسلح

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: توانمند شدن صندوق های بازنشستگی نیروهای مسلح صندوق بازنشستگی نیرو های مسلح ستاد کل نیرو های مسلح صندوق های بازنشستگی طرح پیشنهادی طرح کرامت شدن صندوق صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • خبر خوش برای سربازان
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟