Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در تفلیس دردیدار دادستان گرجستان خواستار استمرار انتقال و تسریع در امضای توافقنامه‌های سه گانه حقوقی (معاضدت قضایی، استرداد مجرمین و انتقال محکومین) میان دو کشور و همچنین امضای یادداشت تفاهم همکاری برای مبارزه با مواد مخدر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بخش رسانه‌ای سفارت ایران در گرجستان، در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با دادستان کل گرجستان، طرفین با اشاره به ضرورت همکاری در حوزه قضایی حقوقی به توسعه مناسبات دو کشور در سال‌های اخیر اشاره کرده و بر اهمیت همکاری‌های حقوقی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سید جواد قوام شهیدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با قدردانی از نقش دادستانی کل گرجستان در روند انتقال زندانیان ایرانی به کشور خواستار استمرار انتقال و تسریع در امضای توافقنامه‌های سه گانه حقوقی (معاضدت قضایی، استرداد مجرمین و انتقال محکومین) میان دو کشور و همچنین امضای یادداشت تفاهم همکاری برای مبارزه با مواد مخدر شد.  

قوام شهیدی در این دیدار همچنین به مشکلات حقوقی ایرانیان و برخی از پرونده‌های قضایی آنان اشاره کرد و خواستار مساعدت و حمایت دادستانی کل گرجستان برای جلوگیری از خسارات هنگفت آنان و حل و فصل عادلانه این پرونده‌ها شد.  

«ایراکلی شوتادزه»  دادستان کل گرجستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری دو کشور، آمادگی دادستانی کل کشور گرجستان را برای توسعه همکاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد. همچنین وی از پیشنهاد سفیر ایران مبنی بر سفر به تهران استقبال کرد.

انتهای پیام/

R36447/P/S8,95,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشور "گرجستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور گرجستان گرجستان کل گرجستان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار