Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حضرتی پر بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان آذربایجان غربی با اشاره به ارتقای شاخص‌های انسانی در استان به ویژه در بخش بهداشت و درمان، افزود: با بهره برداری از پروژه‌های در دست احداث، شاخص بهره مندی از تخت بیمارستانی و خدمات بهداشتی درمانی از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیاست توسعه متوازان، پایدار و همه جانبه در استان تصریح کرد: آذربایجان غربی علاوه بر اینکه از یک عدم توازن منطقه‌ای رنج می‌برد، عدم تعادل درون استانی نیز مزیت بر علت شده بود تا توسعه همه جانبه شکل نگیرد.

حضرتی پر ادامه داد: یکی از غفلت‌های صورت گرفته در استان، کم توجهی به زیرساخت‌های بهداشت و درمانی بود که خوشبختانه در چند سال اخیر با تخصیص اعتبارات لازم و تغییر رویکرد، جهش‌های خوبی انجام گرفت.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به توانمندی‌های ویژه نیروی انسانی شاغل در بخش بهداشت و درمان استان، پرداخت معوقات و مطالبات آنان را از دغدغه‌های جدی برشمرد و گفت: انتظار داریم تا وزارت بهداشت برای حل این مشکل نگاه ویژه ای به استان داشته باشد. ایثار خانواده بهداشت و درمان در مدیریت کرونا تاریخ ساز است.

محمدمهدی شهریاری ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در ایجاد زیرساخت‌های بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بخش عمده این زیرساخت‌ها از جمله ایجاد بیش از یکهزار تخت بیمارستانی که در دولت تدبیر و امید تأمین شد، حاصل درایت و مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی افزود: تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان‌های تازه تأسیس و نیز پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران و کادر درمان و بهداشت از مطالبات اساسی است که می‌طلبد وزارت بهداشت با تأمین اعتبار لازم بخش عمده‌ای از آن را جبران کند.

شهریاری با بیان اینکه پروژه‌های بیمارستانی خوبی در نقاط مختلف استان در دست اجراست که برخی از آنها در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان سال به بهره برداری می رسند خاطرنشان کرد: بخش عقب ماندگی‌های استان در حوزه بهداشت و درمان با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا جبران می‌شود.

کد خبر 4975080

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی وزارت بهداشت ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان آذربایجان غربی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند