Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ مسأله‌ای نباید مانع رعایت اصول فنی و مهندسی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای فنی استان، با اشاره به موضوع تغییر مسیر بزرگراه خواجه-ورزقان،  اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی استان با در نظر گرفتن مسائل فنی و ملاحظات اجتماعی اجرا می‌شوند و مسائل حاشیه‌ای نباید در این زمینه تأثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هرگونه تغییر در تصمیمات گذشته باید بر اساس مسائل فنی و اولویت‌بندی ملاحظات اجتماعی باشد و هیچ مسأله‌ای نباید موجب نادیده گرفتن اصول فنی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت شرکت ملی مس در پروژه بزرگراه خواجه-ورزقان، گفت: احداث این پروژه ظرفیت جدیدی به حوزه راه‌های استان اضافه می‌کند و تکمیل آن می‌تواند موجب توسعه اقتصادی منطقه شود.

در این جلسه آخرین وضعیت اجرای پروژه بزرگراه خواجه-ورزقان و مسائل و مشکلات پیرامون آن و همچنین روند اجرای پروژه تونل انرژی تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: مس آذربایجان شرقی پروژه های عمرانی تبریز خبرگزاری فارس فارس جواد رحمتی فارس تبریز عمرانی استان اجرای پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد