Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:23:41 GMT

وقف یک واحد مسکونی در ملایر به ارزش ۲ میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۹۶۲

وقف یک واحد مسکونی در ملایر به ارزش ۲ میلیارد تومان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از ثبت اولین وقف در ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: این موقوفه شامل یک باب منزل مسکونی به ارزش ۲ میلیارد تومان است.

پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به جایگاه موقوفات شهرستان ملایر در استان و کشور اظهار کرد: بیش از ۶۳ درصد از اراضی شهرستان ملایر جزو موقوفات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین و بزرگترین موقوفات ملایر مربوط به شادروان سیف‌الدوله است افزود: موقوفات این واقف بزرگ در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزشی، فرهنگی، روضه‌خوانی و اطعام بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه تاکنون موقوفات مرحوم سیف‌الدوله باعث توسعه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف در شهرستان شده است از وجود ۱۹۵ موقوفه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از این موقوفات منفعتی هستند.

وی در ادامه از ثبت اولین موقوفه ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: این موقوفه شامل یک باب منزل مسکونی از واقف خیراندیش اختربانو کریمی روزبهانی است.

جعفری ارزش این وقف را ۲ میلیارد تومان دانست و گفت: نیت این واقف خیرات و مبرات و روضه‌خوانی حضرت سیدالشهدا در دهه اول محرم است.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: وقف روضه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان