Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@15:37:34 GMT

مردم به رسانه های جیبی خود اعتماد دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۰۹۶

صراط:

به گزارش نبض بازار : دکتر غلامرضا سلیمانی در بازدید از موسسه رسانه ای دنیای اقتصاد با اعلام این مطلب افزود: به نسبت تغییر رویکرد اطلاع رسانی ابزار رسانه نیز تغییر کرده و مردم برای دریافت اخبار از مبادی رسمی، منتظر نمی مانند و از رسانه های جیبی خود بهره می گیرند.
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب که رشد صنعت بیمه با شاخص اطلاع رسانی ارتباط معناداری دارد، تصریح کرد: همانگونه که دقت در انتشار اخبار صحیح می‌تواند بنگاه ها را از آسیب مصون نگاه دارد به همان میزان نشر اطلاعات غلط می‌تواند به ارکان یک صنعت لطمه وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سلیمانی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه بر لزوم فراگیری خدمات محصولات بیمه‌ای در کشور تاکید کرد و گفت: صنعت بیمه در بخش عرضه محصولات محدودیتی ندارد و در صورت وجود تقاضا شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه خواهیم بود.
وی افزایش تقاضا برای خرید بیمه نامه ها را در گرو فعالیت ‌های رسانه‌ای و تبلیغی صنعت بیمه دانست و نسبت به ضرورت آموزش خبرنگاران خبره در این حوزه تاکید کرد.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار نظام بیمه‌ای را مقدمه‌ای برای صرفه‌جویی ملی ارزیابی کرد و گفت: عملکرد صنعت بیمه در روزهای تحریم و استفاده از روش های مهار آسیب‌های تحریمی توسط این صنعت به نوعی ضمانت بنگاه‌داری و بخش های تولیدی و تجاری کشور به شمار می رود.
وی رشته بیمه های زندگی را در دو بخش سرمایه گذاری و خدمات درمان، قابل تامل توصیف کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۶۵ درصد از مردم در کشورهای پیشرفته از مزیت بیمه‌های زندگی برخوردارند و متاسفانه این عدد در کشور ما چندان قابل توجه نیست.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با ابراز قدردانی از فعالیت های مجموعه دنیای اقتصاد برای معرفی صنعت بیمه و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن، ادامه و ارتقای این روند را خواستار شد.
شایان ذکر است در پایان این بازدید دکتر غلامرضا سلیمانی در یک گفت‌وگوی اختصاصی در خصوص پیشگیری از اثرات تحریم ظالمانه آمریکا، مساله شیوع کرونا و ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه و همچنین مساله بخشودگی جرایم بیمه ای به طرح دیدگاه‌های خود پرداخت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) در نخستین نشست اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور که به میزبانی وزارت کشور برگزار شد، با ارائه گزارش به رئیس جمهور در خصوص میزان خسارت وارد شده در حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری در حادثه آتش سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد و نقشه برداری واحد‌های آسیب دیده از حریق از امروز آغاز شده است.

او با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از آنها افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه‌ای بود که ارزیابی‌ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در این راستا، ۱۱۸ واحد پوشش بیمه‌ای داشتند و تعدادی از خانوار‌ها نیز بیمه نبودند، لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه ار منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود.

عباسی همچنین با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امام زاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در ۲ و نیم سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امامزاده ابراهیم (ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

او با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق افزود: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است/ صنعت هسته‌ای؛ آبرو
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان