Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:00:29 GMT

بوستان‌های پایتخت باز هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۱۳۱

بوستان‌های پایتخت باز هستند

به گزارش ایرنا، «علی‌محمد مختاری»، روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با شیوع موج تازه کرونا و اعلام محدویت‌های جدید، هنوز درباره وضعیت بوستان‌های تهران ابلاغیه‌ای از سوی ستاد کرونا به دست ما نرسیده و چیزی در این زمینه اعلام نشده است.  

وی افزود: قطعا اگر ستاد کرونا تصمیم به تعطیلی بوستان‌ها بگیرد به شهرداری تهران اعلام و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز هم آن را اجرا می کند و بوستان‌ها به دنبال آن تعطیل می‌شوند اما هنوز چیزی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری ادامه داد: فعالیت بوستان ها به ویژه بوستان های جنگلی همچون روزهای گذشته در حال انجام است و در همه بوستان های شهر تهران بدون محدودیت کرونایی به روی شهروندان باز است.

تهران دو هزار و ۲۶۸ بوستان و همچنین چهار پارک جنگلی دارد که با شیوع موج نخست کرونا تا نیمه‌های اردیبهشت امسال تمامی این بوستان‌ها با تصمیم ستاد ملی کرونا تعطیل بود و از تاریخ ۱۶ اردیبهشت مجدد به کار خود ادامه دادند.

همچنین با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا برخی اماکن تجمعی از جمله سالن های ورزشی؛ استخرها، تالارها و مساجد به مدت یک هفته تعطیل شد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت قرمز یا هشدار در ۲۵ استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

«سیما سادات لاری» افزود: استان تهران نیز در وضعیت هشدار قرار دارد.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • درخت کشی در تهران
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • هوای تهران پاک است