Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:32:51 GMT

بازگشت شنای پروانه با زیرآبی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۵۰۸

بازگشت شنای پروانه با زیرآبی

فیلم سینمایی «شنای پروانه» که قرار بود از امروز تا اطلاع ثانوی بر پرده‌های سینما نقش نبندد، اطلاع داده است که به اکران خود ادامه می‌دهد. یکی از قوانین مهمی که در هنگام انصراف از اکران مقرر می‌شود، محرومیت ۶ ماهه فیلم از اکران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در ابتدای این هفته خبر انصراف از ادامه اکران فیلم سینمایی «شنای پروانه» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که موجی از نارضایتی را در روزهایی که باید به سینما توجه کرد، در پی داشت.

انصراف از اکران محض رضای خدا؟!

دیروز صبح که خبر تعطیلی سینماها منتشر شد برخی شاید گمان کرده باشند که علت این انصراف چندان هم غیرمنطقی نبوده است، اما بعد از آنکه خبر ادامه فعالیت سینماها منتشر شد معلوم شد که علت انصراف هرچه بوده است موضوع تعطیلی سینماها نبوده و دلایل دیگری مانند آنچه که تهیه‌کننده فیلم از آن گفته بود، باید باشد.

اما از همه‌چیز عجیب‌تر خبر برگشت فیلم شنای پروانه از تصمیم ناگهانی خود است که امروز منتشر شد. بر اساس صحبت‌های مسئول دفتر پخش این فیلم اجتماعی، فیلم مذکور با وجود مخالفت تهیه‌کننده آن بر عدم ادامه اکران، به نمایش خود در سینماهای کشور تا چند روز آینده ادامه خواهد داد. معلوم نیست که آن رفتن برای چه بود و این برگشتن برای چیست؟

یکی از قوانین مهمی که در هنگام انصراف از اکران مقرر می‌شود، محرومیت 6 ماهه فیلم از اکران است. آیا شورای صنفی نمایش این نکته را به صاحبان فیلم گوشزد کرده است که در صورت عدم اکران تا پایان سال از اکران محروم خواهند شد یا دل عوامل فیلم برای سینما سوخته است؟

فیلم‌های اکرانی تا قبل از محرم تشویق می‌شوندبازیگر سیاه‌پوست «خدمتکار»: این فیلم در اوج تبعیض نژادی سیستمی ساخته شدفیلم حماسی-تاریخی «زن پادشاه» درباره دفاع از ملت است«الیور استون» وضعیت هالیوود را به مهمانی «آلیس در سرزمین عجایب» تشبیه کرد

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران سینما بیشتر بخوانید... سینما زنده و امن است فیلم حماسی-تاریخی «زن پادشاه» درباره دفاع از ملت است بازیگر سیاه‌پوست «خدمتکار»: این فیلم در اوج تبعیض نژادی سیستمی ساخته شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینما سینمای ایران سینما شنای پروانه منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 

در مسابقات شنای آزاد پیشکسوتان شمال غرب کشور یونس عباسی جایگاه اول را کسب کرد.

گفتنی است مسابقات شنای آزاد قهرمانی پیشکسوتان شمال غرب کشور بزرگداشت سردار داود یسری به میزبانی اردبیل برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»