Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: با صدور مجوز از سوی وزارتخانه امسال عملیات جابجایی خط انتقال هشت و نیم کیلومتری شرکت نفت از داخل شهر قزوین   آغاز خواهد شد.

او با اشاره به عبور لوله شرکت نفت از جنوب به کمربندی باغستان و از شمال به منطقه کوهستانی گفت: عبور از مراکز نظامی، دانشگاهی، اتوبان موضوع جابجایی این خط لوله را با سختی و مشکلات خاصی روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: همچنین هزینه جابجایی خط لوله انتقال بسیار سنگین است و محل تأمین آن نیز دغدغه دارد.

حبیبی افزود: برای این جابجایی ۴ مسیر پیش بینی شده و در حال حاضر یک محدوده در بالای اتوبان مورد تأیید نهایی قرار گرفته است.

او گفت: مسیر پیشنهادی وارد باغستان نمی‌شود و به این میراث ارزشمند صدمه نخواهد زد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: در جلسه اخیر استاندار قزوین با وزیر نفت مقرر شد تا بخشی از هزینه‌های این جابجایی از سوی وزیر نفت تأمین شود.

حبیبی گفت: این طرح در مدت یک و نیم سال اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت خط لوله استانداری قزوین شرکت نفت قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد