Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون موتورسواری و لتومبیلرانی ظهر امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مافیری، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در محل کمیته ملی المپیک با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار صالحی امیری با اشاره به وضعیت و محدودیت هایی به علت شیوع ویروس کرونا در جامعه وجود دارد اظهار داشت: انشالله پس از بهتر شدن شرایط موجود به همراه هیات اجرایی از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدن خواهیم کرد. 

وی گفت: افتتاح و راه اندازی اکادمی کاری ارزشمند است که توسط فدراسیون انجام شد. از این اقدامات تا کنون حمایت کردیم و از این پس هم حمایت می کنیم. صالحی امیری با تاکید بر لزوم فعالیت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حوزه همگانی و‌همکاری با ارگان هایی مثل شهرداری و ‌پلیس گفت: یکی از مهمترین ماموریت های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کمک به افزایش نشاط عمومی و بالابردن شادی و هیجان جوانان با استفاده از پتانسیل این رشته ورزشی است.  رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به ناظمی افزود: من اقدامات شما رو دنبال می کنم و خوشبختانه فدراسیون در این مدت پیشرفت خوبی داشته است و به امید خدا در روز های آینده پس از کم شدن محمدودیت های ناشی از ویروس کرونا از امکانات و ظرفیت های این فدراسیون بازدید خواهیم کرد. ناظمی سرپرست فدراسیون هم ضمن تشکر از نگاه ویژه کمیته ملی المپیک از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت:  قطعا یکی از محور های برنامه فدراسیون موتورسواری و اتومبیرانی توجه بیشتر و اقدامات عملی در حوزه همگانی و آموزش و جلب رضایت مخاطبان میلیونی این فدراسیون است.  وی افزود: زمان و انرژی زیادی را برای تکمیل و راه اندازی آکادمی و ایجاد و توسعه زیر ساخت های اموزشی از جمله پیست ها، گرفتن یک قطعه زمین هزار متری برای ساختمان جدید و مستقل فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی و همچنین اختصاص 10 پیست در دهکده های المپیک استان ها صرف کردیم و همچنان با جدیت این حرکت را ادامه می دهیم. ناظمی افزود: خو‌شخبانه ارتباط خوبی با خانواده فرهیخته موتورسواری و اتومبیلرانی داریم و تلاش می کنیم با کمک رسانه ملی و دیگر اصحاب رسانه معرفی درخشانی از این رشته ورزشی در افکار عمومی داشته باشیم تا بتوانیم به جذب حداکثری این رشته ورزشی بیش از پیش به نمایش بگذاریم.

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته گرافیک افتتاح شد

مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ایران ۱۴۰۳، عصر جمعه هفتم اردیبشهت در تالار شهناز خانه هنرمندان با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه طراحی گرافیک ایران برگزار شد.

بهرام کلهرنیا رییس هیات‌مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ابتدای مراسم گفت: امروز گفتگو کردن سخت است، اما برای اینکه بتوانیم زندگی فرهنگی و صنفی خودمان را ساماندهی کنیم، امروز یکی از فرصت‌های ما برای تحقق این منظور است و ما سنگربان این معنا شدیم. دوستان جوانم من را پشتیبانی کردند تا بتوانیم برای نوع دیگری از زیست، کاری انجام دهیم. این هفته حاصل تلاش جمع زیادی از جوانان گرافیست است تا به پیروزی کاری که انجام داده‌ایم، احترام بگذاریم.

وی درباره ناخرسندی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و موانع موجود بیان کرد: شما سفره‌دار امروز هستید و ما کارگزار؛ کاری که انجام شده است، با معنای انجمنی سازگاری داشت؛ من خطا‌های زیادی دارم، اما دیدن خطا‌ها شاید جوانمردانه نباشد برای مردم سرزمینی که جای پای جوانمردی را محکم می‌کنند. انجمن صنفی طراحان گرافیک به دلیل ندانستن و بد دانی تا لبه سقوط رفت. با احترام به همه انجمن‌های هنری، انجمن طراحان گرافیک بنیانی‌ترین انجمن صنفی هنری است و یک میراث ارزشمند برای این روزگار است نه برای اینکه آرزو‌های صنفی ما را پوشش دهد.

کلهرنیا تاکید کرد: هفته گرافیک ۱۴۰۳، اولین تلاش هیات‌مدیره جدید است و می‌دانم به آن انتقاد وارد است، اما صد‌ها امتیاز دارد؛ بنابراین من پای خطایش می‌ایستم، اما همه امتیازهایش متعلق به دوستانم است. بگذارید انجمن باقی بماند و نفس بکشد.

وی به برنامه بزرگداشت کامران کاتوزیان اشاره کرد و گفت: من و دوستان جوانم زیر سایه کامران کاتوزیان ایستاده‌یم. این جمله معنای بسیار بزرگی دارد؛ چراکه روزی که سرو چندهزار ساله را ببینید سایه آن را درک می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه معنایی دارد. ما زیر سایه سرو وجود استاد کاتوزیان قرار گرفته‌ایم و به همین بهانه، ویژه‌نامه‌ای تهیه شده که اولین شماره آن به نام استاد کاتوزیان مهر خورده است، اما امیدواریم شماره‌های دیگر ویژه‌نامه را نیز نشر بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران