Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:10:38 GMT

بوژیدار، شماره یک پرسپولیس را از فیفا گرفت؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۸۵۴

بوژیدار، شماره یک پرسپولیس را از فیفا گرفت؟

در صورتی که پرسپولیسی ها موفق به بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی نشوند، کار سختی را در فصل آینده لیگ برتر خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ستاره هایی چون علیرضا بیرانوند و آنتونی استوکس، غیبت مهاجم نیجریایی کریستین اوساگوآنا و پارگی رباط صلیبی محمد انصاری سبب شده تا قرمزها نیاز بیشتری به تقویت تیم و خرید چند بازیکن در این سه پست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا حکم محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی که به خاطر بدهی سنگین خارجی صادر شده، ممکن است برنامه گل محمدی را به هم بریزد.

پرسپولیس در ترکیب فعلی خود بوژیدار رادوشوویچ و امیرحسین بیات را به عنوان دروازه بان در اختیار دارد. در هفته های گمانه زنی زیادی پیرامون خرید گلر برای جانشینی بیرانوند وجود داشت و حتی داوود فنایی نیز تائید کرد که آن ها بعد از پایان لیگ برتر، جستجو برای جذب دروازه بان را آغاز خواهند کرد. اما حالا در صورتی که حکم محرومیت باقی بماند، باید با همین دو دروازه بان فصل بعدی را سپری کنند.

 

 

اگرچه هواداران پرسپولیس علاقه زیادی به رادو دارند و او نیز خود را از نظر فنی و اخلاقی ثابت کرده اما بدیهی است که خرید یک دروازه بان در کنار او از اولویت های نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی بود و حالا باشگاه پرسپولیس باید هرچه زودتر عملیات برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی را آغاز کند. حکم های کنونی فیفا به شکلی است که در صورت پرداخت جریمه، پنجره باز می‌شود اما از یک سو افزایش نرخ ارز، از سوی دیگر درآمد محدود باشگاه ها و همچنین مشکلات بانکی برای پرداخت به حساب های خارجی سبب شده تا این وضعیت سخت و خطرناک به نظر برسد.

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران نقل و انتقالاتی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

به نقل از ایسنا بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900306

دیگر خبرها

  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند