Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:14:08 GMT

سیل در هند77کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۹۱۸

جاری شدن سیل در پی باران‌های موسمی تابستانی در ایالت آسام هند، دست‌کم ۷۷ کشته برجای گذاشت و میلیون‌ها نفر نیز مجبور به ترک خانه‌های‌شان شدند. ناطقان: به  گزارش رسانه‌های هند، هزاران روستا در این ایالت واقع در شمال شرقی این کشور زیر آب رفته و بیش از دو میلیون نفر نیز تحت تاثیر این پدیده قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سازمان مدیریت بلایای طبیعی ایالت آسام، این سیل بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و ۳ هزار و ۷۰۰ روستا را نیز زیر آب برده است.
همچنین بیش از ۴۴ هزار نفر به اردوگاه های نجات منتقل شده اند.
این سیل گسترده در آسام در حالی اتفاق می افتد که موارد ابتلا به بیماری کرونا در این کشور رو به افزایش است و مقامات مردم را به ماندن در خانه تشویق می کنند.

تلفات سیل در هند طی سال‌های اخیر افزایش داشته طوریکه در سال ۲۰۱۶ این تلفات ۹۳۶ نفر  و در سال ۲۰۱۷، یک هزار و ۲۰۰ نفر بوده است.

این تعداد در فصل بارش سال گذشته به ۲ هزار و ۱۲۰ نفر رسید.

باران های موسمی (مانسون) که از ژوئن (خرداد/تیر) تا سپتامبر (شهریور/مهر) به طور منظم در هند ادامه دارد، همه ساله خسارت جانی و مالی زیادی در این منطقه برجای می گذارد. منبع: مهر برچسب ها: هند ، کشته ، سیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هند کشته سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

مشکل ما امروز در بخش دفاعی بود، نه بخش تهاجمی

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!

«هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند.»، اوسمار در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

دیگر خبرها