Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:56:36 GMT

دیدار خداحافظی سفیر ایران با رئیس مجلس سنای عمان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۰۳۰

دیدار خداحافظی سفیر ایران با رئیس مجلس سنای عمان

سفیر کشورمان در عمان، گفت : اکنون روابط ایران و عمان در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مقامات دو کشور در جهت تقویت هرچه بیشتر آن تلاش می کنند.

به گزارش ایسنا ،در دیدار خداحافظی حجتالاسلام والمسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان با" یحیی بن محفوظ المنذری" رئیس مجلس سنای عمان، وی با اشاره به روابط بسیار خوب و راهبردی بین دو کشور در زمینه های سیاسی و اقتصادی، از تلاش های سفیر و نمایندگی ایران در عمان در جهت تقویت روابط فیمابین تشکر کرد و گفت: ما اکنون شاهد حضور پررنگ ایرانیان نه تنها در پایتخت بلکه در دیگر نقاط عمان نیز هستیم که این مهم با تلاش و همت سفارت ایران امکان پذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر  ایران نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از دولت و ملت عمان در همکاری و همراهی با  او  و سفارت ایران درجهت پیشبرد و تقویت روابط فیمابین به برخی از مهمترین اقدامات انجام شده در مدت سفارت خود اشاره کرد و گفت که هم اکنون این روابط در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مقامات دو کشور در جهت تقویت هرچه بیشتر آن تلاش می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود