Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:43:53 GMT

کشف ۹۰۰۰ لاستیک احتکار شده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۰۵۳

کشف ۹۰۰۰ لاستیک احتکار شده در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹ هزار حلقه لاستیک احتکار شده در کرمانشاه خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای مقابله با پدیده قاچاق و احتکار کالا نسبت به انجام بازرسی های مداوم از واحدهای صنفی اقدام می کنند، اظهار کرد: در همین راستا و در جریان بازرسی از یک واحد صنفی در مناطق حاشیه ای شهر، ماموران نظارت بر اماکن عمومی همراه با نمایندگان تعزیزات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف موفق شدند ۹ هزار حلقه لاستیک احتکار شده را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدان ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی گفت: پلیس و دیگر نهادهای نظارتی با جدیت به مقابله با هنجارشکنان اقتصادی نظیر محتکران و قاچاقچیان پرداخته و عواقب سختی در انتظار این افراد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه لاستيك احتکار نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد

سرهنگ کرامت‌الله برومندی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان