Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:26:29 GMT

دستگیری زوج کیف قاپ در اراک / اعتراف به ۱۲ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۳۸۴

دستگیری زوج کیف قاپ در اراک / اعتراف به ۱۲ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامیار چهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در ۲ هفته اخیر در شهرستان اراک، بلافاصله تیم‌های تخصصی از مأموران پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اقدام به کیف قاپی از بانوان می‌کنند و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در روند تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از یک مرد به عنوان راکب و زنی سرنشین به دست آمد و هر دو در عملیاتی از سوی مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۲ فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در اراک خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان برگردانده شد.

چهری با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان به خصوص خانم‌ها خواست از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصیه‌های پلیس در پیشگیری از کیف قاپی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 4975199

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی کیف قاپی دستگيري سارق ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان کیف قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد