Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مقامات چین در واکنش به تصمیم اخیر بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، برای اخراج شرکت مخابراتی هوآوی چین از برنامه توسعه شبکه تلفن همراه انگلیس، گفتند این تصمیم به زیان خود آن‌ها خواهد بود و لندن بهای گزافی بابت این تصمیم خواهد پرداخت.

هو چاینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص گفت «یک بار دیگر این مسئله نشان می‌دهد که ممنوعیت‌های مربوط به هوآوی کاملا به امنیت ملی بی‌ربط است و این یک دستکاری است که جنبه سیاسی آن بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او در ادامه اضافه کرد «تصمیم انگلیس برای ممنوعیت استفاده از تجهیزات هوآوی در شبکه مخابراتی به منافع خود این کشور آسیب می‌زند. جهان بسیار بزرگ است و انگلیس در برابر آن یک جای خیلی کوچک است.» این سخنگو در ادامه گفت «این تصمیم برای لندن بهای زیادی خواهد داشت.»

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مسئولیت تصمیم نخست وزیر انگلیس در ممنوعیت فعالیت هوآوی در توسعه شبکه مخابرات این کشور را برعهده گرفته و گفته بود که به دلیل تلاش‌های او انگلیس این تصمیم را گرفته است.

بوریس جانسون روز گذشته دستور داد که تجهیزات هوآوی به طور کامل از شبکه G ۵ انگلیس تا پایان ۲۰۲۷ خارج شود. با این حال، انگلیس تکذیب کرده است که ترامپ در پس این ممنوعیت قرار دارد. سخنگوی بوریس جانسون روز چهارشنبه اذعان کرد دلیل تغییر موضع انگلیس، تاثیر تحریم‌های آمریکاست که در ماه می‌ اعلام شد. این تحریم‌ها بی‌سابقه بوده و باعث شد مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس ارزیابی‌های خود را تغییر دهد.

دامنه اختلافات میان چین و آمریکا موضوعات گسترده‌ای را در برمی‌گیرد که فعالیت شرکت هوآوی تنها یکی از مسائل مورد مناقشه دو طرف است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت هوآوی تحریم های آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاسدر چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و کریستال پالاس امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و کریستال پالاس

لیگ برتر انگلیس (کریستال پالاس - منچستریونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 751006

دیگر خبرها

  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات