Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی "مرودشت" از غرق شدن 3 نفر در استخر باغ شخصی در روستای "فیروزی" این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 3 نفر در روستای "فیروزی"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "کناره" به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند دو نوجوان 12 و 13ساله به همراه عمو 58 ساله خود در استخر باغ شخصی به دلیل آشنا نبودن به اصول شنا غرق و جان خود را از دست داده‌اند. وی با اشاره به اینکه با هماهنگی عوامل امدادی اجساد غرق شدگان برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی انتقال داده شدند، گفت: استخرهای کشاورزی به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی، سالانه جان چندین نفر را در این شهرستان می‌گیرد. سرهنگ "زراعتیان" تصریح کرد: موضوع غرق شدگی در استخرهای کشاورزی یکی از دغدغه‌های انتظامی این شهرستان می‌باشد و به همین منظور ابتدای تیرماه سال جاری جلسه کمیته پیشگیری از حوادث اجتماعی با حضور ادارات مرتبط به میزبانی این فرماندهی برگزار و موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!

سیستم ارتباطی لیزری ناسا که به همراه کاوشگر سایکی به سمت سیارک فلزی در کمربند سیارکی بین مریخ و مشتری پرتاب شده بود، برای نخستین بار با موفقیت داده ارسال کرد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، سیستم ارتباطی لیزری ناسا که به همراه کاوشگر سایکی به سمت سیارک فلزی در کمربند سیارکی بین مریخ و مشتری پرتاب شده بود، برای نخستین بار با موفقیت داده ارسال کرد. این سیستم به نام "ارتباطات نوری فضای عمیق" یا DSOC شناخته می‌شود و در 14 نوامبر از فاصله 226 میلیون کیلومتری (140 میلیون مایل) داده‌هایی را به رصدخانه پالومار موسسه فناوری کالیفرنیا در سن دیگو، کالیفرنیا ارسال کرد.

این انتقال "اولین نور" برای DSOC محسوب می‌شود و گامی مهم در جهت توسعه فناوری جدیدی است که می‌تواند روزی انقلابی در نحوه ارسال داده‌ها از فضا ایجاد کند. ارتباطات رادیویی که در حال حاضر روش معمول ارسال داده از فضاپیماها است، با افزایش فاصله، به طور قابل توجهی کندتر می‌شود. DSOC با استفاده از لیزر به جای امواج رادیویی، می‌تواند داده‌ها را با سرعت بسیار سریع‌تر و با پهنای باند بیشتر ارسال کند.

ماموریت آرتمیس 3 ناسا برای پرورش گیاه روی کره ماه

این فناوری نه تنها برای مأموریت‌های عمیق فضایی مانند سایکی، که در آن کاوشگر باید داده‌های زیادی را از راه دور ارسال کند، مفید خواهد بود، بلکه می‌تواند برای مأموریت‌های آینده به ماه و مریخ نیز استفاده شود.

DSOC در حال حاضر در حال ارسال داده‌های آزمایشی است اما در نهایت برای ارسال تصاویر و سایر داده‌های علمی از سیارک سایکی استفاده خواهد شد.

سایکی قرار است در سال 2026 به سیارک سایکی برسد. این سیارک تصور می‌شود که هسته فلزی یک سیاره اولیه باشد که میلیاردها سال پیش در اثر برخورد از بین رفته است. مطالعه سایکی می‌تواند به دانشمندان در درک بهتر شکل‌گیری منظومه شمسی ما کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد