Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:42:02 GMT

آب آشامیدنی ۱۴ روستای جنت رودبار رامسر قطع است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۷۴۰

آب آشامیدنی ۱۴ روستای جنت رودبار رامسر قطع است

مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه جاری شدن روان آب سبب تخریب دیواره چشمه‌های آب در منطقه جنت رودبار و ناپایداری وضعیت آبرسانی ۱۴ روستای این منطقه شده است، افزود: پیش بینی می‌شود تا فردا مشکل قطعی آب این روستاها برطرف شود.

وی همچنین با بیان اینکه براثر بارش رگباری شدید شاهد آبگرفتگی وجاری شدن روان آب در مناطق مختلف از جمله شرق استان و بهشهر شده است، افزود: همچنین شاهد جاری شدن روان آب در مسیر شرق استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر راههای استان باز است، گفت: در منطقه آمل نیز جاری شدن رواناب مشکلاتی را ایجاد کرده است.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تخریب پل روستای تیله نو اظهار داشت: این پل یک آبروی ارتباطی و قدیمی بود که تخریب شد اما مسیر جایگزین برای ارتباط روستاها وجود دارد.

وی اظهار داشت: بارندگی شدید رگباری سبب آبگرفتگی معابر و جاده‌ها در مناطق مختلف مرکزی و شرقی استان شده است.

کد خبر 4975233

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران سیل ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری و جمعی از مدیران استان، در قالب سفری یک روزه به شهرستان سمیرم سفر کردند و در جریان پیشرفت طرح‌های عمرانی این شهرستان قرار گرفتند.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان در سفر به شهرستان سمیرم، اظهار کرد: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح‌ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

زینلیان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.

وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد و برای کشاورزانی که تخصیص خودشان را از وزیر نیرو و جهاد کشاورزی گرفته‌اند کمک می‌کند که حقوق مردم به نحو شایسته تأمین شود.

کد خبر 751241

دیگر خبرها

  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی