Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:31:51 GMT

خبر عدم تیم داری ملی حفاری در فوتبال صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۹۸۱

خبر عدم تیم داری ملی حفاری در فوتبال صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سالار محمد نیا عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه با دستور مستقیم مدیرعامل شرکت در مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور شرکت کردیم، تصریح کرد: به علت بخشنامه‌های وزارت نفت در خصوص پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا مجوز فعالیت تیم‌های ورزشی تحت حمایت این وزارتخانه از جمله باشگاه ملی حفاری صادر نشده و ما اکنون نمی‌توانیم در هیچ مسابقه‌ای حضور پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولویت ما دستورالعمل‌های وزارت نفت است، افزود: وظیفه داریم به دستورات وزارت نفت عمل کنیم و اگر تیم‌های دیگر نفتی در ایران در حال فعالیت هستند آنها تخلف کرده و خودشان باید پاسخگو باشند.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با بیان اینکه امید بسیاری از جوانان و نوجوانان خوزستانی به حضور در تیم‌های تحت حمایت وزارت نفت است، عنوان کرد: امیدواریم سازمان لیگ برنامه‌ریزی دقیقی برای مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور داشته باشد و برای برگزاری مسابقات عجله نکنند تا مشکل تیم‌های نفتی برطرف شود.

محمد نیا با اشاره به اینکه بودجه سال گذشته ما بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال بود، گفت: بودجه امسال باشگاه نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است که این مسئله مشکلات ما را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه ملی حفاری یکی از قطب‌های ورزش استان و کشور است، اظهار کرد: سال‌های است که در هر دو بخش ورزش همگانی و قهرمانی تیم داری می‌کنیم که این موضوع جزو تعهدات اجتماعی شرکت ملی حفاری است.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی همواره مدنظر ما بوده است، گفت: باشگاه ملی حفاری برای شادی و نشاط کارکنان و دیگر افراد جامعه در ۳۰ رشته همگانی فعالیت می‌کند که این فعالیت در ۱۰ تا ۱۵ استان کشور گسترش دارد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش زیرساخت و بهسازی سالن‌های ورزشی اقدامات مؤثری انجام دادیم، گفت: در سال ۹۸ با حمایت مدیرعامل شرکت ملی حفاری و با اینکه با کاهش بودجه قهرمانی روبرو شدیم اما در ۱۰ رشته قهرمانی تیم داری کرده که نتیجه خوبی در مسابقات کشوری کسب کردیم.

محمد نیا افزود: خوزستان و شهرهای خوزستان خواستگاه نفت هستند، اظهار کرد: کل بودجه ما شاید به‌اندازه بودجه دو بازیکن یک تیم فوتسال لیگ برتری باشد که انتظار داریم وزارت نفت نگاه ویژه به مناطق نفتی استان داشته باشد.

کد خبر 4975246

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه ملی حفاری اهواز فوتبال خوزستان شرکت ملی حفاری ایران ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان باشگاه ملی حفاری وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از انهدام باند حفاران غیرمجاز در دره شهدای ارومیه و در حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد خبر داد و گفت:  پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

بهروز محبی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.

وی گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جستجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجار‌های بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک