Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:36:39 GMT

کشف انبار بزرگ برنج احتکار در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۹۸۹

کشف انبار بزرگ برنج احتکار در ایرانشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار بزرگ برنج احتکار در ایرانشهر کشف شد

 دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر  گفت: ۶٠٠ کیسه برنج ۴٠ کیلوگرمی احتکار توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه از یک انبار در این شهرستان به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن گل محمدی اظهارداشت: برای مالک این انبار به دلیل اعلام نکردن موجودی به اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر پرونده احتکار تشکیل شد.

او  با اشاره به کشف ۶۰ تن قیر قاچاق در ایرانشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هنگام کنترل خوروهای عبوری در مسیر بم - ایرانشهر به ۲دستگاه خودروی تریلی تانکردار مشکوک شدند که پس از متوقف کردن خودروها با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آنها ۶٠ تن قیر قاچاق را کشف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: ارزش قیرهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ٢ میلیارد و ۵٨٠میلیون ریال برآورد شده است.

او  بیان کرد: خودروها توقیف و ۲ راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر معرفی شدند.

گل محمدی همچنین از کشف بیش‌از ۵۰ تن شیرخشک قاچاق در ایرانشهر در ٢۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ماموران ستاد انتظامی این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر ایرانشهر - بم هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک که پس از اخذ دستور قضایی، مأموران با متوقف کردن کامیون‌ها و در بازرسی از آنها ۵۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیر خشک قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی را کشف کردند.

او  افزود: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای بخش بازار تولید و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و دستگاه قضایی در برخورد با این پدیده شوم با جدیت اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قاچاق کالا دادستان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد