Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مسوولیت کارگروه‌های ملی مرتبط با اقتصاد مقاومتی بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است، از اصلاح سیاست‌گذاری‌های کلان متناسب با الزامات اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرهاد دژپسند روز چهارشنبه در جلسه هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارشی از سیاست ها، رویکرد ها و برنامه های وزارت اقتصاد در راستای تحقق اهدافِ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژپسند در تشریح عملکرد این وزارت خانه با بیان اینکه مسوولیت کارگروه های ملی مرتبط با اقتصاد مقاومتی بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است، از اصلاح سیاست گذاری های کلان متناسب با الزامات اقتصاد مقاومتی خبر داد.
وی همچنین در خصوص وظایف وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: در بخش دیگر که اصالتا به این وزارت خانه مربوط می شود برنامه ای کلان مشتمل بر دوازده عنوان پروژه اساسی طراحی شده و در حال اجرا است.
 دژپسند، طراحی و استقرار خزانه داری الکترونیک، مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت، توسعه بازار سرمایه، طرح جامع مالیاتی و اصلاح نظام گمرکی را از جمله‌ی این برنامه ها عنوان کرد و گفت: ارزیابی مستمر و رصد دقیقی از اجرای این برنامه ها برمبنای برش سالیانه انجام می گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که ریاست جلسه را برعهده داشت ضمن تاکید بر انجام اصلاحات ساختاری وزارت اقتصاد متناسب با اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی افزود: نکته اصلی این است که نتایج اقدامات صورت گرفته با انتظاراتی که از اقتصاد مقاومتی داریم فاصله زیادی دارد که باید با تحلیل درست به دنبال علت یابی این‌ مساله باشیم.
محسن رضایی ماهیت ورود هیات عالی نظارت به بررسی عملکرد دستگاه ها را بهبود بخشی و کمک به تحقق بیشتر اهداف سیاست های کلی و رفع اشکالات موجود بیان کرد.
ادامه بررسی عملکرد وزارت اقتصاد به جلسه آتی هیات عالی نظارت موکول شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر اقتصاد امور اقتصادی و دارایی اقتصاد مقاومتی سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد