Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی خواجه‌وند درباره پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و احتمال محرومیت این باشگاه از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشت: درباره این خبر تا حدی غلو شده است. پیرو دعوای مطرح شده بین باشگاه و برانکو به این دعوا پاسخ داده و به  دادگاه CAS اعتراض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دادگاه روند شکلی هم دارد و وقتی اعتراضی را مطرح می‌کنی، باید ضمائم خود را هم ارسال کنید.

وی افزود: پس از انجام شدن این روند فیفا از ما درباره ارسال ضمائم سوال پرسید و امروز پاسخ فیفا را دادیم. با این وضعیت باشگاه با خطری مواجه نیست و اکنون در زمانی که آقایان می‌گویند نیستیم که با اتمام فرصت محروم شویم.  

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت باشگاه دنبال مذاکره و مصالحه با برانکو است و صرف نظر از نتیجه دعوی، پیگیر حل موضوع از طریق مذاکره هستیم. همزمان پرونده مطرح شده در CAS  هم مدیریت می شود و این موضوع هم با کمترین هزینه و بهترین شکل انجام می شود.

خواجه وند درباره دلیل انتشار چنین خبرهایی گفت: باید بدون تعارف بگویم باور کنید تا این اندازه که گزارش‌های نیمه موثق من و باشگاه را تحت فشار قرار می دهد، خود پرونده تحت فشارم نمی‌گذارد. باور کنید اینگونه اخبار شرایط را برای ما سخت و تصمیم گیری را مشکل می‌کند. برخی ها هم می گفتند چرا از این پرونده دفاع کردید.

وی افزود: بارها گفته ام باشگاه پرسپولیس ۶ ماه قبل حتی امکان پرداخت حداقلی را هم نداشت اما اکنون امکان مذاکره و پرداخت وجوه را به بهترین شکل دارد. این پرونده تاکنون مدیریت شده است. نتیجه دعوا و اینکه رای علیه ما صادر شود بحث دیگری است. من شرایط مدیریت باشگاه را هم در نظر می گیرم اما اگر کار به اینجا نمی‌رسید، ۶ ماه قبل پرسپولیس با محرومیت مواجه می شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره زمان خریدن پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو توضیح داد: این موضوع یک بحث است. موضوع مورد مطالبه برانکو در ابتدا یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو بود اما اکنون با دفاعیات صورت گرفته یک میلیون و ۵۰ هزار یورو است.  

خواجه‌وند افزود: حتما جریان هایی که سبب انتشار اینگونه اخبار هستند رصد می شود. بارها به شوخی گفته ام خود وکیل طرف دعوای من  به دفاعی که دوستان ما در داخل ایران انجام می دهند نمی رسد. یعنی وقتی دوستان پرونده مفتوح را موشکافی کرده و آن را طرح می کنند، خودم می مانم و وکیل طرف دعوای من از همین استدلال ها علیه باشگاه استفاده می کند.

وی ادامه داد: این نگاه به دعواهای مطروحه علیه تیم های ایرانی، ملی و حرفه ای نیست. همین خبری که امروز پخش شد برای ما و هواداران ایجاد نگرانی و استرس می‌کند. اعتراض حق پرسپولیس است و فیفا هم پس از طرح اعتراض می‌گوید کپی فلان مدرک را هم بفرست.

جوابیه وکیل برانکو به ادعای رسول پناه | محرومیت قطعی در انتظار پرسپولیس کد خبر 531366 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران مربی - برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران مربی برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس خواجه وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خبرنگار سرشناس اسرائیلی گفته است که ما آنگونه که نتانیاهو ادعا می‌کند به پیروزی نزدیک نیستیم!

«الموگ بوکر»، خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این ارتبا تاکید کرد: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آنگونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

با وجود گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و شهرک‌های صهیونیستی ادامه دارد.

گردان‌های «ابو علی مصطفی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق «جبالیا» و اطراف «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق گورستان شرقی واقع در شمال نوار غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده‌اند.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز اعلام کرد که ظهر امروز شهرک صهیونیستی «نیر عام» واقع در اطراف نوار غزه را با موشک‌های سنگین هدف قرار داده است.

علاوه بر این ظهر امروز گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین سدیروت و نیرعام و چند شهرک دیگر را در مجاورت نوار غزه در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین، موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حمله‌های موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

در جبهه شمال نیز، حزب الله لبنان اعلام کرد شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

در همین ارتباط مقاومت اسلامی حزب الله اعلام کرد که در واکنش به کشتار حنین، شهرک «مارگلیوت» با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی حزب الله همچنین اعلام کرد که سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک المناره در ساختمانی که در آن مستقر بودند، هدف گرفته شدند.

رسانه‌های نظامی در مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده‌اند که تا کنون ۱۹۹۸ عملیات در جبهه‌های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق طی ۲۰۰ روز انجام شده است.

پیشتر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

کد خبر 6087110

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم