Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

واکنش پرسپولیس به خبر محرومیت نقل و انتقالاتی

ساعاتی پیش بود که با استناد به منافع موثق خبر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پی بدهی های خارجی این باشگاه از سوی ورزش سه منتشر شد که حالا واکنش این باشگاه سرخپوش پایتخت را در دو سطح روابط عمومی و مدیر حقوقی به همراه داشته که البته هر یک تناقض ها و نقاط ابهام خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسولیس در آنچه اطلاعیه خوانده، صراحتا خبر محرومیت نقل و انتقالاتی را تکذیب کرده اما در ادامه نکات مهمی را به نگارش درآورده است؛ نکته نخست این که سرخ ها اعلام کرده اند که «هیچ حکمی از سوی مراجع بین‌المللی علیه باشگاه ابلاغ نشده است» که مشابه این واکنش دو سال پیش در ماجرای بسته شدن دو پنجره نیز وجود داشت. در ادامه آمده که دادگاه CAS به دفاعیات پرسپولیس ایراد شکلی گرفته و نامه فرستاده که البته پرسپولیس بدون تشریح این ایرادات، اعلام کرده که پاسخ آن ارسال شده است. همچنین قرمزها تائید کرده اند که «کمیته انضباطی فیفا» در روزهای اخیر نامه ای را به این باشگاه ارسال کرده اما دراطلاعیه صحبتی از محتوای این نامه نیامده است. همچنین خواجه وند مدیر حقوقی سرخ ها خبرهای مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس که البته در صورت پرداخت جریمه قابل برگشت خواهد بود را «استرس رسانه ای» خوانده و گفته است: «باید بدون تعارف بگویم باور کنید تا این اندازه که گزارش‌های نیمه موثق من و باشگاه را تحت فشار قرار می دهد، خود پرونده تحت فشارم نمی‌گذارد.»

او همچنین در واکنش به محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشته است: «درباره این خبر تا حدی غلو شده است.» او در پایان صحبت های خود نیز گفته: «همین خبری که امروز پخش شد برای ما و هواداران ایجاد نگرانی و استرس می‌کند.»

با این حال با توجه به شرایط شکل گرفته و ادعای باشگاه پرسپولیس انتظار می‌رود بخش بین الملل و حقوقی این باشگاه برای رفع نگرانی هواداران خود اسناد مربوط به پرداخت حق دادرسی این پرونده را منتشر کند. موضوعی که می‌تواند حواشی و جنجال‌های اخیر که با تکذیب باشگاه و تداوم نگرانی هواداران همراه بوده را برطرف کند.

سرمربی شهرخودرو در کادرفنی گل گهر

امروز فرهادحمیداوی مالک شهرخودرو اعلام کرد که مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو قرار است با یک تیم لیگ برتری به عنوان مربی همکاری کند.
در حالی که گل گهر امروز پیروز قربانی را به عنوان یک دستیار به تیمش اضافه کرد از سیرجان خبر می رسد که سرآسیایی نیز احتمالا به کادر مجیدجلالی اضافه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که سرآسیایی به عنوان مربی در این تیم مشغول می شود یا سرپرست چرا که خبرهایی هم هست که سرمربی سابق شهرخودرو به عنوان سرپرست و جانشین فرهاد کوچک زاده دراین تیم مشغول خواهد شد.
در حالی که پیروز قربانی بلافاصله بعد از توافق با گل گهر به تمرینات این تیم اضافه شد باید منتظر ماند و دید آیا سرآسیایی هم به گل گهر می پیوندد و در این صورت او در چه پستی فعالیت خواهد کرد؟

بازگشت کرونایی های استقلال به تمرینات

وریا غفوری، فرشید باقری، هرویه میلیچ، داریوش شجاعیان و امیرحسین کارگر بازیکنان استقلال که حدود دو هفته قبل تست کرونای آنها مثبت شده بود، بعد از سپری کردن دوران قرنطینه و بهبودی از امروز به تمرینات برگشتند.
این بازیکنان امروز جواب تست جدید کرونای خود را گرفتند که منفی بود و مجوز حضور در تمرینات را دریافت کردند. آنها از امروز در تمرینات استقلال حضور یافتند و کارشان را با آبی پوشان از سر گرفتند.

این نفرات تاثیرگذار در صورتی که از نظر بدنی مشکلی نداشته باشند، می توانند با صلاحدیدکادرفنی مقابل نفت آبادان به میدان بروند.

سعادتمند به خبر محرومیت باشگاه واکنش نشان داد

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت و گو با شبکه خبر سیما درباره موضوع محرومیت باشگاه آبی پوش از 3 پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر پرداخت نشدن طلب بویان بیان کرد: ما پرونده‌های زیادی در فیفا داشتیم که 6 پرونده را از طریق مطالبات فیفا پرداخت کردیم. روز گذشته هم ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که باید طلب بویان را پرداخت کنیم، البته 90 درصد طلب وی آماده پرداخت است و بقیه این رقم هم پرداخت می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشاری روی باشگاه به خاطر محرومیت است، گفت: ما مشکلی برای زمان پرداخت نداریم اگر چه تفاوت نرخ ارز باعث شده دچار مشکل شویم و برای 2 نفر باید حدود 900 هزار دلار پرداخت کنیم. هم هیات مدیره و هم کارگزار در تلاش هستند این مشکل حل شود ولی اینکه ما محروم شده‌ایم و اینگونه صحبت‌ها درست نیست.
مدیرعامل استقلال با اشاره به طلب وینفرد شفر تاکید کرد: علاوه بر پرونده بویان ما رقمی حدود 600 هزار دلار باید به شفر پرداخت کنیم و از روز گذشته به ما ابلاغ شده که به مدت 1 ماه فرصت داریم که طلب شفر را پرداخت کنیم.
سعادتمند در پایان افزود: یک گروه حقوقی قوی استخدام کرده ایم تا پرونده‌ها را پیگیری کنند. ما همه را بررسی می‌کنیم ولی حجم این پرونده‌ها بسیار زیاد است مثلا در 77 پرونده فقط در 3 پرونده برنده شدیم.

معارفه سهراب بختیاری زاده در شهرخودرو

پس از کش و قوس های فراوان با انتخابی جالب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید تیم شهر خودرو منصوب شد و وی نیز امروز با حضور در زمین منزل آباد و در حضور حمیداوی مالک باشگاه، خدایی عضو هیات مدیره و دیگر اعضای چارت مدیریتی شهر خودرو و بازیکنان این تیم معارفه شد.

* در هنگام صحبت برای معارفه، فرهاد حمیداوی با موضع گیری نسبت به عکاسان خواهان فاصله گرفتن آن‌ها حلقه اتحاد شهر خودرویی‌ها شد و گفت من رو در رو و مستقیم با مخالفان خود می‌جنگم! او این جمله کنایه آمیز خود را نسبت به یک عکاس مشهدی که قاب هایی از مالک شهر خودرو در سکوهای ورزشگاه امام رضا و در حال فریاد زدن برای هدایت تیم به ثبت رسانده بود و در اینستاگرام‌اش منتشر کرده بود مطرح کرد.
* بختیاری زاده و حمیداوی در صحبت‌‎های جداگانه خود آرزوی کردند تا بتوانند به افتخاراتی مشترک دست یابند و در مسیر پر پیچ و خم پیش‌روی موفق باشند.

* نکته عجیب دیگر امروز مصدومیت سید مهدی رحمتی بود؛ او که برخورد بسیار گرمی با سرمربی جدید داشت، به پای خود یخ بسته بود و لنگ می‌زد تا در آستانه دیدار با پارس جنوبی جم سرمربی جدید را کمی نگران کند.

تراکتور خواهان تعویق دیدار با سپاهان شد

این درخواست با توجه به قرمز بودن وضعیت بیماری کرونا در تبریز و همینطور فاصله زیادی که تعویق بازی های فولاد خوزستان در لیگ برتر ایجاد خواهد کرد، به سازمان لیگ ارسال شده و مسئولان باشگاه تبریزی حالا در انتظار پاسخ تصمیم سازان این حوزه هستند.

نکته دیگر اینکه باشگاه سپاهان نیز با این درخواست باشگاه تراکتور همسو است و با تعویق بازی مشکلی ندارد. طبق برنامه قرار است دیدار دو تیم سپاهان و تراکتور به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت 20:15 روز جمعه 27 تیرماه برگزار شود.

گفتنی است ظهر امروز دیدار دو تیم پرسپولیس و فولادخوزستان به دلیل شرایط ویژه باشگاه اهوازی به شنبه موکول شد. این بازی قرار بود روز اینده برگزار شود.

سرپرست استقلال مبتلا به کرونا نیست

سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال صبح امروز به علت احساس درد در قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کرد و آزمایش های پزشکی را پشت سر گذاشت.
درباره رمضانی شایعه شده بود که او مبتلا به ویروس کرونا است اما خطری از این بابت سرپرست استقلال را تهدید نمی کند و تست کرونای او منفی بوده است.
پزشکان به رمضانی اعلام کردند که فشارهای عصبی طی روزهای گذشته باعث شده این درد را در قفسه سینه اش احساس کند و باید بیشتر استراحت کند تا سلامتی اش را به دست آورد.

در انتظار حضور آفریقایی های پرسپولیس و تراکتور

دو هفته از لیگ برتر فوتبال پس از وقفه چهار ماهه برگزار شده است و امروز اولین بازیکن از قاره آفریقا به ایران بازگشت. تا پیش از این تیم‌های پرسپولیس، فولاد و تراکتور ستاره‌های خود را در آفریقا می‌دیدند و هیچ راهی برای بازگشت آن⁦‌ها نبود. بعضی از این تیم‌ها البته راه دریایی و زمینی را برای رسیدن به کشوری دیگر را امتحان کردن که عملی نشد.

پس از گذشت تقریبا سه هفته از شروع دوباره مسابقات، آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی با پی‌گیری مسئولان تیم فولادخوزستان به ایران بازگشت تا پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس به اردوی قرمزپوشان اضافه شود و حضور او قطعی روحیه تیمی قرمزپوشان اهوازی را بالا خواهد برد. اما هنوز خبری از بازگشت عکاشه حمزاوی مهاجم تیم تراکتور و همچنین کریستین اوساگوآنا مهاجم پرسپولیس نیست و به نظر می‌رسد با باز شدن فرودگاه‌های به زودی شاهد حضور این بازیکنان در تیم‌های شأن باشیم چرا که با حضور هافبک فولاد در فرودگاه امام خمینی مشخص می‌شود که راه بازگشت هموار است و این اتفاق در روزهای آتی خواهد افتاد.
گفتنی است با حضور پاتوسی و تعویق افتادن دیدار فولاد و پرسپولیسط احتمال حضور این هافبک در این دیدار وجود خواهد داشت.

پاتوسی وارد ایران شد

آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تیم فولاد پس از باز شدن فرودگاه‌های آفریقا، با هماهنگی باشگاه فولاد و با سریع‌ترین پرواز از این کشور خارج شد و به ایران بازگشت.

هافبک آفریقایی تیم فولاد اولین بازیکن آفریقایی لیگ‌برتر است که پس از دوران کرونا از این قاره به ایران باز می‌گردد، برای وی چندین بار بلیط تهیه شده بود و در نهایت امروز توانست به ایران بازگردد.
گفتنی است موسی‌کولی‌بالی مدافع آفریقایی فولاد در دوران کرونا در ایران مانده بود، شیخ دیاباته نیز از فرانسه به ایران آمد و کریستین اوساگوآنا مهاجم پرسپولیس و عکاشه حمزاوی مهاجم تیم تراکتور نیز هنوز موفق به بازگشت به ایران نشدهاند و باید دید این دو مهاجم چه موقع به تمرینات تیم‌های خود اضافه خواهد شد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس شهرخوردرو مجتبی سرآسیایی گل گهر احمد سعادتمند استقلال سهراب بختیاری زاده تراکتور سپاهان سعید رمضانی آیاندا پاتوسی فولاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس مجتبی سرآسیایی گل گهر احمد سعادتمند استقلال سهراب بختیاری زاده تراکتور سپاهان سعید رمضانی آیاندا پاتوسی فولاد محرومیت نقل و انتقالاتی سهراب بختیاری زاده خبر محرومیت پرداخت کنیم تیم ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس

حمید مطهری دستیار اول سرمربی جدید تراکتور است.

طرفداری | حمید مطهری رسما از امروز کارش را در تراکتور آغاز کرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور پیش از آغاز تمرین امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟