Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: ۷ اورژانس اجتماعی در شهر‌های اهواز، شادگان، دشت آزادگان، خرمشهر، باوی، شوش و حمیدیه با هدف مداخله در بحران و رسیدگی به آسیب دیدگان اجتماعی و حمایت از سلامت روان جامعه افتتاح شد.

او بیان داشت: این مراکز اورژانس برای برگرداندن آسیب دیدگان به جامعه و تحت پوشش قرار دادن آنها ساخته شدند که این کار بسیار ارزشمند است و در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خشونت و ناهنجاری‌های اجتماعی اثربخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان بهزیستی و اداره کل امور اجتماعی استانداری افزود: این مراکز با استاندارد ملی ساخته شده است و می‌تواند در جهت فعالیت‌های مربوطه و خدمت رسانی به جامعه اثربخش باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اجتماعی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد