Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:02:09 GMT

ترامپ جنایتکار هم گفت اعدام نکنید!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۵۰۵

ترامپ جنایتکار هم گفت اعدام نکنید!

به گزارش افکارنیوز،

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با گروه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی همراه شد و از احتمال اعدام سارقان مسلح در ایران ابراز نگرانی کرد.

اخبار سیاسی- رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر پیام‌هایی را به زبان انگلیسی و فارسی منتشر کرد. او نیز همانند گروه‌های ضدانقلاب تلاش کرده اعدام این افراد را به «تظاهرات» نسبت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دونالد ترامپ نوشت: «سه نفر در ایران برای شرکت کردن در تظاهرات محکوم به مرگ شده‌اند. اعدام آنها در هر لحظه قابل انتظار است. اعدام این سه نفر پیامی اسفناک به دنیا می‌فرستد و نباید انجام شود. #اعدام_نکنید »

این در حالی است که ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «از روز گذشته و با اعلام خبر صدور حکم اعدام برای دو سارق مسلح که اقدام به سرقت از یک خانم با سلاح سرد کرده بودند، موجی با هشتگ "اعدام نکنید" در برخی از شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد تا ضمن ناعادلانه خواندن روند دادرسی درباره‌ی این پرونده، زمینه برای "سیاسی" نامیدن جرم این افراد و پیوند زدن آن به حوادث آبان ماه سال گذشته در کشور فراهم شود.»

پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر نوشته است: «این اقدام و جریان رسانه‌ای در حالی صورت گرفت که بر مبنای توضیحات صریح سخنگوی دستگاه قضا، اساساً دلیل و سبب دستگیری این افراد، اقدام به سرقت مسلحانه و تهدید یکی از شهروندان بوده که پس از دستگیری این افراد، فیلم‌های آتش زدن بانک‌، اتوبوس و سایر اموال عمومی در تلفن همراه آنان پیدا شده و مشخص شده این دو نفر، از اراذل و اوباشی بوده‌اند که مسیر اعتراض مردم به برخی مشکلات اقتصادی در کشور را منحرف کرده و به سمت آشوب برده‌اند.»

بنا به اعلام ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران، «اساساً صدور حکم اعدام برای این دو نفر، ارتباطی با اعتراضات آبان ماه سال ۹۸  ندارد و به دلیل "اقدامات مجرمانه" و "تهدید امنیت شهروندان" صادر شده است.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ اعدام نکنید رئیس جمهور آمریکا فضای مجازی دونالد ترامپ اعدام نکنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد

رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ پس از بازگشت از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، از محلات جنوب غرب شهر تهران بازدید کرد و در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

وی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: به طور قطع آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 747952

دیگر خبرها

  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند