Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جواد ناصریان در نشست امروز معاونین اقتصادی استانداری های سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس در محل وزارت کشور برگزارشد، با بیان اینکه، با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و ضرورت پیشبرد طرح های توسعه متوازن کشور و اجرای برنامه های اقتصادی کشور در مناطق مختلف، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای در وزارت کشور تاسیس شد؛ گفت: هدف از تاسیس این معاونت، هماهنگی در برنامه های اقتصادی و توسعه ای در استان های سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور با یادآوری اینکه وزارت کشور امروز مسئولیت های متعددی در حوزه های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و عمرانی در کشور بر عهده دارد؛ افزود: هر تصمیمی که در سطح حاکمیتی کشور اتخاذ می شود، مسئولیت هماهنگی و عملیاتی کردن اش با وزارت کشور و سازمان های تابعه این مجموعه است.

وی ادامه داد که  برگزاری برنامه هایی در ابعاد فراملی مثل اربعین و همچنین مدیریت بحران هایی مثل سیل، زلزله و امروز کرونا، با وزارت کشور است و وزارت کشور با تعهد ومسئولیت پذیری کامل در این حوزه ها عمل می کند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه معاونت اقتصادی به عنوان معاونتی نوپا، با چالش هایی در حوزه مسئولیت ها و وظایف رو به رو  است، افزود: خواسته ام از معاونین اقتصادی استانداری های سراسر کشور این است که به دنبال بسط مسئولیت نباشند و تمرکز شان بر شرح وظایف ابلاغی باشد.

معاون وزیر کشور با مرور دستور وزیر کشور در خصوص اولویت های اقتصادی و پیشبرد طرح های توسعه ای، تصریح کرد: لازم است، معاونین اقتصادی استانداری های سراسر کشور بر همان سی محور ابلاغی اقتصادی وزارت کشور تمرکز کنند.

ناصریان تصریح کرد: باور داشته باشیم که اگر همین سی محور ابلاغی وزیر کشور را بتوانیم به شکل روش مند و دقیق اجرایی کنیم، تحول بزرگی در کشور صورت می گیرد.

وی همچین گفت: البته در تلاشیم تا حدی از پست های مورد نیاز را برای بخش معاونت اقتصادی اضافه کنیم تا این مجموعه به نحو قوی تری بتواند، مسئولیت ها را در استانداری ها اجرایی کند.

ناصریان توضیح داد که  نباید دنبال ساختار سازی جدید باشیم، بلکه از ظرفیت های موجود، نهایت استفاده را داشته باشیم.

پربیننده ترین آخرین خبر از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برنامه جدید برای تعیین تکلیف سهام عدالت وام ۴میلیونی برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۴/۲۴ الحسینی: حباب در بورس رشد شدیدی داشته است/ یزدان‌پناه: برخی با پول وام، سهام می‌خرند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حوزه های اقتصادی معاونت اقتصادی وزارت کشور وزیر کشور استانداری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سراسر کشور استانداری ها وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست