Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:54:08 GMT

قتل زن جوان با کفش های زرشکی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۶۸۴

مرد جوانی بامداد روز گذشته جسد یک زن را با ریختن مواد قابل اشتعال به آتش کشید و از محل گریخت.

به گزارش خراسان، ساعت حدود 3 بامداد روز گذشته، کارگری که مشغول انجام امور محوله از سوی کارفرمایش بود ناگهان با دیدن آتشی که در زمین های کشاورزی انتهای خیابان طبرسی 56 شعله ور بود، دست از کار کشید و به طرف شعله های آتش حرکت کرد ،او مردی را دید که در حال آتش زدن چیزی در زمین های خالی است به طوری که حتی شعله های آتش به اطراف گسترش می یافت و خار و خاشاک آن محل را نیزمی سوزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر که به ماجرا مشکوک شده بود بی درنگ با آتش نشانی تماس گرفت تا از گسترش آتش جلوگیری شود این در حالی بود که مرد مرموز هم پس از سوختن کامل آن چه به آتش کشیده بود در تاریکی شب ناپدید شد.

گزارش خراسان حاکی است، وقتی آتش نشانان از ایستگاه 8 طبرسی، آژیرکشان به محل رسیدند و شعله های آتش را خاموش کردند ناگهان پیکر سوخته انسانی را دیدند که کفش هایش نیمه سوخته باقی مانده بود.

دقایقی بعد نیروهای کلانتری طبرسی شمالی ماجرا را به قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) اطلاع دادند و بدین ترتیب تحقیقات با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.

بازپرس شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی از هویت مقتول با کفش های زرشکی دارند با پلیس 110 تماس بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی قتل زن جوان آتش سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • (ویدئو) عبور قطار شعله‌ور از وسط شهر